Hoi hoi Me zoon was altijd een vreetzakje maar nu krijg ik er bijna niks meer in. Alle flessen die ik aanvied slaat hij weg.. ik mag blijzijn als doe over de hele dag180 cc drinkt hij eet wel zijn fruit redelijk. Pap en groente zijn maximaal 5 hapjes en dan is hij er klaar mee en brood een paar plukjes. Verder is hij wel tevreden moppert wel veel maar denk omdat er weer twee tandjes doorgekomen zijn. Ieman tips of herkenning? Nog een vraagje. Mijn zoon brabbelt nog niet alleen mopper geluidjes en soms hoor ik hmam denk mama? Dan strekt ie zn handjes naar me. Is dat normaal?? Liefs onzekere mama
Je zoontje is 6 maanden.. Ter vergelijking, ik begon toen pas met een hapje her en der. Je kan beginnen met 4 maanden, maar dan gaat het om echt kleine hoeveelheden. Vanaf 6 maanden mag het wat meer worden. Maar melk is nog steeds het meest belangrijk. Ik zou dus éérst melk aanbieden en dan pas de rest. Liever geen brood bijvoorbeeld, maar wél melk. Met 6 maanden is alles oké qua geluiden...dat komt allemaal later wel!
Morgen is t 23 augustus en hij js 23 januarie geboren vandaar 7 maanden dacht dat ik t zo hoorde te tellen. ik probeer ook eerst melk. Met opstaan geef ik hem melk maar kan t altijd weggooien dan probeer ik t met pap dus een paar lepeltjes. En zo gaat t de hele dag een beetje maar probeer altijd eerst de melk vooral omdat hij t nu zo slecht drink idd. De brood heb ik vamdaag dus maar in t restje melk gesopt en eet hij ook maar een paar stukjes van. Dus kan denk ik niet zo zijn dat hij vol zit van t overige voeding want dat eet hij dus ook nauwlijks maar bedankt voor je reactie.
Helaas geen tips, wel herkenning. Onze dochter dronk wel iets meer melk dan jou zoontje maar was vanaf 7 mnd ook een echte flesweigeraar. Max 300-400ml per dag. Helaas is het nooit veel beter geworden. Sinds ze de melk uit een rietjesbeker drinkt is het geen strijd meer maar ik mag blij zijn als ze de 300ml per dag haalt.
Tip: Laat de oortjes nakijken, mijn dochter was 10 maanden, spuugte na een paar hapjes alles steeds weer uit, ik was hopeloos! Een paar dagen later haal ik haar uit bed... Bed vies, oor vies... Een loopoor gehad, maar geen koorts gehad of signalen van haar gekregen. Na het loopoor begon ze weer op te bouwen en eet nu weer als vanouds
Oh handige tips. Rietjesbeker zal ik eens proberen. En me kleine frummel zit wel steeds aan zn oortjes dus zou die wel even na kunnen laten kijken