Hoi, Omdat het toch over van alles en nog wat gaat, dacht ik, misschien hebben jullie een idee wat ik vanavond kan eten?haha Iets lekkers, maar wel simpel, en wat ik eventueel morgen ook nog kan eten. Gewoon iets anders, dan anders.... Ben benieuwd naar jullie reacties!! Ik moet nog naar de winkels.... Alles behalve vis!
Tja, wij eten vanavond pannenkoeken! Morgen salade, gebakken aardappelen en een vega kaasburger. T is maar wat je lekker vind! Miss kom je in de winkel nog wel op een idee?
Bedankt voor jullie reacties! Ben even in de keukenla gaan zoeken en kwam zelf op een idee. Nog nooit gemaakt, maar ga het proberen Een ovenschotel met gehakt, tacokruiden, mais, paprika, een laagje aardappelpuree en gerapte kaas boven op, en hopen dat het lekker is!! Nu wachten tot de kleine man wakker is
ohh dat gehakt is lekker ja.. die doe ik eerst in springvorm met bladerdeegjes eronder... maakt je een soort van hartige taart... wijnoemen dat mexicaanse taart dus hhahaha.. en anders een preischotel uit de oven..(gehakt.prei,aard puree) maar macaroni is ook wel weer eens lekker.. al een tijd niet meer gegeten hhaah