Is er hier iemand lid van Mensa?

Discussie in 'De lounge' gestart door Aylen, 19 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soeza

soeza Niet meer actief

Ik behoorde volgens de test ook tot de "lucky few"
    Maar ik moet zeggen dat ik de test ook wel heel erg simpel vond :(

2. Clivia

Clivia Bekend lid

12 jul 2014
    843
    103
    43
    NULL
    NULL
    Mijn man behoort ook tot de hoogste 2%.

Maar zoals hij al zei: het is een kwestie van patroonherkenning. Hij doet dat dag in dag uit voor zijn werk.
    Het is ook een erg korte test lijkt mij?

3. soeza

soeza Niet meer actief

Precies... En toevallig scoor ik daar altijd hoog op omdat het me ligt denk ik, maar hoogbegaafd ben ik verre van :D

4. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

De meeste hoogintelligente mensen hebben vaak juist geen of een lager opleidingsniveau want een hoge intelligentie maakt dingen juist moeilijker in plaats van makkelijker ;)

Ik heb pas keer test gedaan online (omdat iemand me erop wees) en kreeg toen dat ik hoog genoeg scoorde dat was wat ik wilde weten meer niet, heb geen behoefte me aan om bij clupje aan te melden maar sprak pas met iemand en het is wel fijn om eens de herkenbare dingen te bespreken van de problemen die je tegenkomt soms.

Als je een groepje zoekt die dat snappen is zo'n club misschien wat voor je?

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Nou ik vind die online test ook een beetje onzin hoor, ik scoor ook bij de hoogste 2 % yeah right:cool:

6. sanna1986

sanna1986 Niet meer actief

Volgens deze test ligt mijn intelligentie bij de hoogste 10% van nl. Niet goed genoeg dus :p

7. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Ik scoorde ook bij de hoogste twee procent. Had 'm om 2 uur 's nachts gemaakt en was ook nog eens met twaalf minuten klaar..............., hoogbegaafd, nee denk het niet, er waren volgens mij als kind geen tekenen. Mocht het toch zo zijn, dan moet ik dochterlief eens in de gaten houden want dat is een kopietje van mij.
    Gewoon een makkelijke test om uiteindelijk geld in het laatje te kunnen krijgen verwacht ik.

8. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Ik mag niet bij het clubje helaas :p

9. Logan

Logan Niet meer actief

Ik heb net de test gedaan. Mijn iq is boven gemiddeld maar niet hoog genoeg haha. Ach leuk om te weten :p

Deel Deze Pagina