klopt, het zijn ook vaak de kosten. Ik vind een kdv erg goed voor onze dochter. Een pittige dame, enige kindje in de familie. Dus het is in meerdere opzichten goed. Maar wat een geld!! En weet je waar ik op het oude kinderdagverblijf ook niet over uitkwam. De dagen dat het kdv dicht was ivm studiedag, en kdag, en kerst enz. Wat heel logisch is dat ze dicht zijn... Maar ik moest ze wel betalen!! Nou dat vind ik toch zo idioot! Een maand ging ze maar 1 maandag naar de opvang, omdat de andere dagen feestdagen waren, maar ik maar wel dokken. Op de agragische opvang is dat dus ook niet meer zo. Daar ben ik wel blij mee. En ik zeg nu: gaan we naar de kindjes: zegt ze: "nee, kippen aaien"
idd als je op dit moment een kdv wil openen moet je echt iets extra's kunnen bieden dan andere waardoor ouders voor jouw opvang kiezen. ik had laatst ook gelezen over kinderdag verblijven waar kindjes buiten slapen. ik vind dat eigenlijk een raar idee, maar het liep er echt storm. https://www.kinderopvangkoos.nl/nieuws/lees/bericht:2/slapen-in-de-frisse-buitenlucht-is-gezond
Ik denk dat dat sowieso wel een 'gat in de markt is' omdat iedereen zich steeds bewuster is van bijvoorbeeld voeding. Een kdv met eigen moestuin enzo lijkt me heel mooi.