Test vanmorgen geen streep te bekennen dus was gister helaas nog pregnyl Misschien moet ik leren te luisteren naar doktoren Nu dus afwachten tot menstruatie
@Mommysince13 wanneer mag je officiël testen? Ik lees dat je nu dus vandaag 12 dagen na iui ben, is dat dan ook 12 dpo( sorry leek) Zo ja er zijn dames genoeg die op 12 dpo nog gewoon negatief testen hoor.
Pittig hè, na de eerste IUI. Ik dacht toen eigenlijk meteen: oké, dus hier heeft het óók niet aan gelegen, wat is de volgende stap? Hoe vaak wil het ziekenhuis IUI proberen? Dikke knuffel voor jou.
deze IUI ook met Clomid 50mg er bij.. Rood is rood toch? ook al is het enkel na plassen? moet namelijk het ziekenhuis bellen wanneer het doorgebroken is, lig wel krom van de krampen maar het is echt alleen na het plassen, wel echt helder rood @nizzie86 krijgen 6 tot max 9 pogingen, maar ze zeiden al dat na de 6e poging eigenlijk geen zin meer heeft. @RoGiJuLi Thnx xx
Als het anders is dan anders je menstruatie zou ik toch even afwachten. Zelf heb ik ook bloedverlies gehad en later een positieve test.
Eerste afspraken voor IUI #2 zijn gestart, moet zaterdag starten met clomid 50mg en volgende week vrijdag eerste controle echo. Voor nu even een dagje alleen, dus lekker op de bank met een reep chocola, een koppie thee en netflix