Hoi meiden, Vanmiddag een kruidvat test gedaan, werd pas na 10 minuten duidelijk, nu had ik dat ook met mijn zwangerschap, dat ze langzaam opdrogen. Zien jullie ook wat? Het is wel echt turen hoor.. Mn banner klopt niet helemaal, zit nu 2 weken na eisprong denk ik. Dan zou hij toch al duidelijker moeten zijn? Ben zo onzeker, heb er bijna geen vertrouwen meer in dat het op de natuurlijke manier zal lukken...
Zo begon het bij mij ook. Alleen pas na Nod. Er is dus zeker hoop. Ik zie hem duidelijk genoeg om te zeggen dat het geen indroger is. Wanneer ga je weer testen ?
Oh! Echt waar? Dat geeft hoop isaB, maar durf nog niet echt te hopen eigenlijk, ik ga donderdag ochtend denk ik weer testen, dan zal het duidelijker moeten zijn, zo niet dan beschouw ik het als negatief..
Ik heb je frustratie topic even gelezen en ik moet zeggen dat ik op al je testjes wat zag hoor! Maar wel spannend was het voor je! Hopelijk loopt mijn verhaal ook zo goed af als het jouwe!
Pearlll ja ik zie op de laatste test een vaag streepje, wat spannend, ik hoop dat die donkerder wordt!
Zo had ik hem vanmorgen, ik ben nu ook aan het twijfelen, is ie wel roze, is hij nu grijs, ik weet het dus ook echt niet. Maar ik zie die van jou ook wel.
Ik zie hem ook hoor! Ik ga heel hard voor je duimen dat hij donderdag donkerder is!! Na zo lang wachten ben jij inmiddels ook wel eens aan de beurt...
Mamabri en zebra, jullie hadden dus ook zoiets test vandaag, wanneer gaan jullie weer testen? Ahhhh Nana wat lief zeg, ik hoop het ook van harte, vorige keer waren we volgens mij ook samen zwanger, ik kreeg een miskraam en jij die buiten baarmoederlijke zwangerschap als ik het goed herinner, zou leuk zijn als we nu samen een plakbeeb hebben! Maar eerst donderdag nog afwachten!
ik ook Resultaat: ik weet het niet, weer vaag. Ik denk dat ik een vage streepjesplasser ben, heb heel vaak van die vage lijntjes nl. Maar goed, ik moet ook pas zondag/maandag ongesteld worden, er is dus nog hoop.