Is er hoop? Tuurtest kv

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pearll, 4 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hier gaat het precies zo als bij jou. Vanmiddag een testje gedaan en hij lijkt ietsjes duidelijker, maar ben ook absoluut nog niet overtuigd. Volgens mij is hij bij mij grijs. Wel weer binnen de tijd.....:(

2. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ahhh, balen dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt. Maar ik zou idd ook nog even niet stoppen met de utro. Wat langer doorgaan kan sowieso geen kwaad en je weet maar nooit natuurlijk... Ik blijf duimen voor donkerdere strepen!!

3. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Nou echt he! Precies dezelfde gevallen zijn wij op dit moment, wel inderdaad binnen de tijd het streepje, of onze urine is heel gevoelig of er is toch iets gaande:( Wanneer ga jij weer testen?

4. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Lief berichtje! Ik ga inderdaad nog even door met de utrogestan, kan inderdaad geen kwaad, gebruik jij dit trouwens nog nu je zwanger bent?

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

uiteraard morgen :) ik wil nu weten of er wat gaande is, heb alleen nu geen kv, maar etos testpoint gehaald, kijken wat die zegt.

Heb er ook een topic over geopend, ik vind het gewoon heel bizar dat er binnen de tijd lijntjes komen, die blijven staan, ook met water erin, maar ik vind ze niet roze, wel vond ik die van vanmiddag duidelijker dan die van gisterochtend, al geloof ik er niet in.

En jij, wanneer ga jij testen?

6. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Had idd jou topic ook gelezen, ik twijfel of morgen ochtend of zaterdag ochtend... Maar weet nu al bijna zeker dat ik t morgen ochtend toch niet laten kan hihihi
    Mijne staan er ook binnen de tijd maar echt turen, maar heb er ook geen goed gevoel over, voel me ook niet zwanger ofzo. Heb jij geen foto's van je testen?

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee, ik kan zelf geen foto's plaatsen, mijn testen zijn vergelijkbaar met de jouwe, wel een lijntje, gisteren moest ik hem om goed te bekijken de strip uit de cassette halen, vandaag kon ik hem zo ook zien. Daaraan kon ik zien dat hij vandaag duidelijker was (gister met ochtendurine, vanmiddag niet) Is dat bij jou ook zo?

8. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Ja kan t wel zo zien maar moet wel even m'n tuurogen aanzetten! Nou spannend he morgen, we houden mekaar op de hoogte!

9. moontje1977

moontje1977 Actief lid

3 aug 2013
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend hoor,ik hoop dat je duidelijkheid krijgt meis:);)

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hoe was jouw test vandaag?

Hier met Etos getest. Zie wederom iets, maar omdat het streepje zelf al glanst zal het dat wel zijn. Als ik zwanger zou zijn, had ik inmiddels wel meer roze moeten zien. Ik wacht mijn menstruatie af, want ik geloof er voor deze ronde niet meer in.

11. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik hoop echt op een duidelijkere streep vandaag!!
    Ik gebruik idd nog steeds utro. Volgens mij hoeft het niet per sé meer, maar ik vind het een veilig idee. Bij mn dochter ben ik tot 13 weken doorgegaan en ben toen pas héél langzaam gaan afbouwen. Het kan toch totaal geen kwaad voor je lijf, het is alleen maar progesteron. Ik moet het wel zelf betalen, omdat mn arts de meerwaarde er niet van in zag, maar dat vind ik prima.

12. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Nou precies dit! Weer een licht streepje maar, ik denk dat het al donkerder had moeten zijn inmiddels dus denk dat ik een echte streepjes plasser ben net als jou! Nou pfff wordt het dan toch IVF over 2 maanden... We hebben het zo lang mogelijk voor ons uit geschoven, ook nadat ik 1 keer op natuurlijke wijze wel met clomid en ovitrelle zwanger ben geworden.
    Maar de zwangerschap is eind maart alweer 1 jaar geleden, het gaat zo snel de tijd!

13. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Ik zou het ook doen hoor! Geef je groot gelijk!

Deel Deze Pagina