Als je mij maandag nog even een pb stuurd, anders vergeet ik het vast , dan neem ik er maandag wat voor je ventje mee, hier slingeren ze toch maar rond. Knuffel
Grappig mijn zoontje noemt ze ook Pingin dus ook pinguin. Heb er nog liggen maar lees dat je al voorzien bent. Mocht iemand nog intresse in die kleintjes hebben pb maar.
hier die van me zoontje hij wilde ze daar plakken en er staan er 3 in de auto en nog 1 gezichtje dus voor iemand kan ik er ook wel 1 missen
Mag ik ook even heel brutaal inbreken? Dit keer alleen niet voor mn dochtertje, maar voor mijn chihuahuapup hahaha. In het nest bij de fokker had hij zo een piepbeestje en die mochten we mee nemen als we wilde, maar zn broertje (die alleen moest achter blijven)speelde er zo lief mee! Kon het niet over mn hart verkrijgen om hem af te pakken. Grote piepbeestjes zijn al gauw te groot voor zo een klein hondje, dus als iemand over heeft zou je mij dan een PB willen sturen? Dan hoor ik graag wat je er voor wil hebben? Alvast vriendelijk bedankt. Groetjes Verrassingsei