Ik kan me voorstellen dat je het vooral voor je dochtertje vervelend is. Zoals je al zei 'kijk jij er niet meer zo van op', maar voor je dochtertje is dit waarschijnlijk iets nieuws en weet ze niet goed wat ze er mee moet/wat er aan de hand is. Hopelijk kunnen jullie eruit komen! Ohja, je schreef dat je dit in jullie vorige 2 woningen ook hadden meegemaakt, hebben jullie toen ook toevallig een foto gemaakt? Misschien dat je er wat van kunt herkennen ofzo?
in mijn ogen een bewerkte foto, ik ben afgestudeerd als fotografe en dit is photoshopwerk in mijn ogen, kijk maar naar de afgesneden rand aan de onderkant van het "zwevende" hoofd. Het is een foto in foto als je het mij vraagt. Das mijn persoonlijke mening dan.
Aan de bovenkant zit ook zo'n rechte afgesneden rand. Ik weet het niet hoor, maar geloof eigenlijk alleen dingen als ik ze zelf zie en daar valt deze foto niet onder.
zou inderdaad ook goed kunnen. Dat ze zichzelf goed beet heeft laten nemen Zou het echt niet funny vinden en mn vent eens even goed terug pakken
Weet niks van fotolezen of fotoshoppen maar als ik serieus ooit zoiets in mijn huis zou meemaken zou ik echt weggaan en nooit meer terug komen!
hahaha wat een mop! Sorry hoor, maar dit is echt flauwekul naar mijn mening.............please, give me a break! Zijn er echt mensen die deze foto serieus nemen?
zou kunnen, maar ja, ze zegt erbij dat het speelgoed ook uit zichzelf beweegt, dat kan haar vriend niet natuurlijk. (hoewel met een touwtje kom je een heel eind )