Is er iemand die foto's kan lezen met bepaalde verschijningen ?

Discussie in 'De lounge' gestart door kleintje88, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noi

Noi Actief lid

2 jan 2011
    147
    6
    18
    Noord-Brabant
    Ik heb me hier een hele tijd in verdiept, dus ik geloof er ook sterk in, maar ik denk dat het in dit geval indd een technisch 'mankementje' was of een geintje van wie dan ook ;) (Ik heb ook een fotografie achtergrond en ik deel de mening van Happyness).

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Nee we hebben wel een schilderij maar die hangt helemaal niet in de buurt van waar die foto is gemaakt...

3. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    ik zie er een barbie hoofd in?

4. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    brr wat creepy ik kan geen foto's ofzo lezen maar kreeg wel rillingen all over .. hoop dat jullie antwoorden krijgen en jullie dochter ermee geholpen is want speelgoed dat ineens beweegt of speelt en die dingen die je noemt lijken me alles behalve prettig brrr

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wat staat er op het schilderij wat in je kamer hangt?

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    2 handen..
    En een foto lijst met verschillende foto s

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    nu kijk ik al jarenlang naar programma's over geesten en verschijningen, en met de meest geavanceerde apparatuur is het ze nog nooit geslaagd om iets fatsoenlijks te fotograferen, dus geloof ik in de echtheid van deze foto? nee.
    ik geloof wel in het bestaan van "iets" maar ik geloof niet dat dat "iets" zich openbaart in een menselijk gedaante..

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik geloof je wel hoor ;)
    ik kan ze helaas zelf ook niet zien, maar ik voel ze wel.
    ik wil ze ook niet zien.

9. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ik zie ook duidelijk een vriendelijke lach in de foto,verder kan ik er niks over zeggen heb er geen verstand van maar zou me echt kapot schrikken als ik zelf zon foto zou maken en dit zou zien :)

ik geloof ook zeker in die dingen en voel soms ook dingen en mijn vriend ook, gelukkig is hij er totaal niet bang van en prent me altijd in dat ik niet bang moet zijn dat er niks kwaads in (in vorige huis zag hij ook dingen die ik gelukkig nooit heb gezien want dat vind ik echt eng)

moet zeggen dat zowel mijn oma als moeder altijd dingen hebben geizen mijn moeder vanaf haar 21e ofzo en mijn oma heel laat maar die wou het ook niet zien was er ook bang voor (net als ik dus eigenlijk)
    in begin toen we hier net woonden was er nog geen licht op zolder en soms was ik zo slim om de was heel laat te draaien en dan moest ik in het pikke donker op zolder was ophangen en kreeg ik echt de kriebels durfde ik gewoon niet soms haha
    maar nu heb ik geen onrustig gevoel meer al moet ik dan weer niet naar een film als paranormal activity kijken als ik alleen thuis ben ;)

maar je bent in gesprek met een medium toch? ben je al wat wijzer geworden?

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Huh? Welke programma's kijk je dan? Want ik heb toch al meerdere 'verschijningen' voorbij zien komen in programma's.

Ontopic, moeilijk. Onze hersenen kunnen ons soms aardig voor de gek houden. Zo'n foto als deze is een voorbeeld hiervan ( of ergens anders een gezicht in zien ) Ze zorgen er voor dat zodra wij bepaalde kenmerken van iets zien wat een gezicht zou kunnen zijn, wij daadwerkelijk een gezicht zien. ( volg je me nog? )
    Dit heeft een naam, waar ik nu niet op kom.

Ik weet dus niet of deze foto dan ook werkelijk een gezicht is, maar als er vreemde dingen in je huis gebeuren en je bent er van overtuigd dat er íets is, dan meteen hulp zoeken.
    Wat je zelf zou kunnen doen: beeld in dat je huis in een veilige glazen bubbel zit, al het vervelende, kwade en andere ongein die je niet in je huis wil hebben moet er buiten blijven.
    Succes!

Ik ga nu eerst de nieuwste aflevering van Ghost Adventures kijken! haha.

11. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Ik heb hier geen verstand van, maar toen ik naar de foto keek kreeg ik wel rillingen over mijn hele lichaam en dat is iets wat me eigenlijk niet zo vaak overkomt.

Ik geloof je wel en ik raad je ook aan om een medium in de hand te nemen, want het lijkt me echt doodeng en ik zou me geloof ik niet op mijn gemak voelen met die dingen die er gebeuren!

Iedereen op dit forum heeft een eigen mening, maar jij weet het beste wat je voelt en wat je ziet, wij kunnen er slechts naar gissen, luister naar je eigen gevoel en dat van je gezin.

Succes

12. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    wat voor telefoon heeft je vriend? ik zie echt heel duidelijk een gezicht nl! een vrouw. Ik kan geen foto's lezen. maar dit is heel duidelijk! Hier in mijn huis begint speelgoed ook spontaan te spelen e.d. en probeer wel eens een foto te maken maar mijn camera legt niks vast, daarom vraag ik er naar. Weet dat er camera's zijn die dit soort dingen beter kunnen vast leggen, ik had een sony cybershot altijd en op die foto's kwamen ook wel eens dingen tevoorschijn waarvan ik dacht: huh? ;)

13. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    #73 annetske, 3 dec 2011
    Laatst bewerkt: 3 dec 2011
    trek het je niet aan... Er zijn mensen die er wel in geloven en er zijn mensen die er niet in geloven. Bij dit soort topics gaat het altijd zo ;) en ja ik kan mij het ook voorstellen dat er mensen zijn die er niks mee hebben, net zo goed dat ik jou kan voorstellen dat jij het echt ziet gebeuren. Ik heb dan geen verstand van fotografie e.d. en ik zie echt wat in jou foto. een vrouw met een vriendelijk gezicht en lang haar. Alleen je vertelde dat het de vorige 2 huizen ook al zo ging, kan zijn dat ze gebonden is aan 1 van jullie? speelgoed wat spontaan gaat spelen heb ik hier ook, ik schrik er ook niet meer van haha. en ik ben alleen en trek echt niet aan een touwtje om mijzelf te laten schrikken haha dus het gebeurt echt. 1x was mijn beste vriendin hier, begon er een bal te rollen door de kamer. Ik kijk er nuchter naar en zij schrok er zo van! Ik zei ooh dit gebeurt zo vaak en zij heeft het gezien dat ik het niet lieg. dus ik geloof je absoluut! Omdat ik het zelf ook meemaak. witte salie helpt idd maar tijdelijk maar het kan wel verlichting geven. als je wil kan ik je een PB sturen met info over een goed medium, zij is ook bij mij geweest en dit heeft echt geholpen, al wordt het weer tijd dat ze komt na een jaar omdat het weer begint hier. PB me maar als je info wilt hebben.

14. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Bedankt allemaal voor de reacties...
    Ik ben nu al wat wijzer geworden na mail contact met een medium en bij navraag in de buurt voldoet deze persoon aan een beschrijving van een vrouw die hier een aantal jaar geleden heeft gewoond en is overleden, was ook schijnbaar een erg lieve vrouw en gek op kinderen..
    Maar ze voelde nog meer aanwezigheid via de foto en dat was wel iemand die wij kennen, een manm wat ik zelf dus voelde, die is dus schijnbaar ook met ons mee gegaan van het ene huis naar het ander omdat we het in alle huizen hadden, en ik denk zelf dat die bij mijn vriend hoort want ook voordat ik bij hem woonde gebeurde er dingen bij hem..
    Maar het zijn geen slechte mensen die hier zijn.. Maar dat gevoel had ik ook niet...

15. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Bekijk bijlage 203431

heb de foto wat zitten te bewerken, Misch zo wat duidelijker. Ik was er mee bezig en zag er steeds meer een Kind of een manpersoon in ipv een vrouw.

16. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    mss ben ik te nuchter hiervoor maar ik zie der echt geen gezicht in.
    Ik denk wel dat de achtergrond (die hoek van de kast en die ringentoren) je in de waan kunnen laten dat je een mond . Maar in de "vlek" zelf zie ik geen gezicht.

17. dropfruit

dropfruit Bekend lid

4 mrt 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    ik heb er ook geen verstand van maar brrrr wat krijg ik een eng gevoel bij deze foto..
    ik zie wel duidelijk een gezicht en denk ook niet dat dit gefotoshopt is..

18. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik heb niet zoveel met dit soort zaken (ik zie trouwens ook geen gezicht wel een vlek) en heb eigenlijk vooral maar één vraag: heb je er last van? Ik denk best dat er meer is dan wij met het blote oog kunnen waarnemen maar zolang je er geen last van heb hoef ik niet te weten waarmee we 'dealen'... Lekker zo laten.

sommige dingen hoef ik niet te begrijpen

19. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ik zie ook een gezicht, maar dan eigenlijk meer een mans persoon..een jonge man nog wel, rond de 24....

20. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ik hoor 2 namen bram/ramon....totaal geen idee of een van deze namen bij je hoort hoor!

Deel Deze Pagina