Ik zie het ook duidelijk hoor... lijkt mij om een vriendelijke vrouw te gaan. Maar soms kun je gewoon vriendelijk vragen of ze weg willen gaan... En als het goede zijn doen ze dat vaak wel. Ook kun je in proberen wierook te stoken in de kamer!! En bij je kind in jezelf haar in een lichtbol plaatsen... denkbeeldig zeg maar. Voordat je haar in bed legt. dan sluit je haar voor alles af en kan ze wellicht rustig slapen!!!
Even heel stom hoor. Maar kijk eens bij je vriend/ man in zijn telefoon en dan naar foto's ervoor die gemaakt zijn. Staat er niets in z'n album wat daar op lijkt? Verder geloof ik je wel. Ik heb ook het een en ander meegemaakt. Mocht bovenstaande niets opleveren dan heb ik hier wel een gevoel bij. Het is inderdaad naar mijn mening een vrouw. Ze wil heel graag laten weten dat ze bij jullie is en zegt hallo. (maar ben absoluut geen medium, het is maar een gevoel) Heb je al gevraagd of ze weg wilt gaan omdat jullie er last van hebben?
Ik geloof wel in geesten en verschijningen etc. Heb zelf het nodige meegemaakt en kom uit een paranormaal gezin. Maar vind deze foto heel raar. Inderdaad vanwege de scherpe rand onderaan die me meteen opviel. Ook de verhouding klopt niet, de vlek, het zogenaamde hoofd, is veel te groot afgebeeld. Als hier een persoon zou staan had deze wel een heel klein lichaam eronder zitten. Ook zie ik eigenlijk geen gezicht, meer een vlek die is ontstaan door een reflectie uit het raam wat tegenover je staat. Vaak worden ook gezichten in ramen gezien, of rondom, puur door het raam en onze hersenen die dingen willen herkennen. Bewegend speelgoed kan ook een kleine storing zijn bij de batterijen, tenzij die er natuurlijk niet inzitten. Haal ze er eens uit en let dan op of deze nog steeds bewegen. Heb zelf de nodige bewegende objecten in mijn slaapkamer meegemaakt, dus geloof er wel in dat een geest dit kan doen hoor. Maar als je er verder geen angstig gevoel bij hebt zou ik het zo laten. Jonge kinderen zijn over het algemeen heel gevoelig hiervoor. En als ze niet weten wat ze ermee moeten kunnen ze gaan huilen en angstig worden. Jij kan dit verhelpen door ze gewoon gerust te stellen. Als je zeker weet dat het niks kwaadaardigs is kan je zeggen dat ze je kindje willen beschermen als hij/zij slaapt. Ook kan je je inbeelden dat de hele kamer gevuld wordt met licht, zodra je kleine de kamer binnenkomt. Je moet dan ook het gevoel hebben dat niks kwaads de verlichte kamer in kan. Kinderen voelen dit erg aan en je zal merken dat ze snel rustiger worden.
Je kunt met mobiele telefoons "kaders" gebruiken voor het maken van een foto met daaromheen een kadertje. Ik vermoed eigenlijk een -lullige- eenmalige softwarefout waardoor het kadertje er al dan niet in negatief op is komen te staan...
Mag ik het origineel hebben? Ik moet er lang naar turen. Ik heb schimmen gezien. Dit lijkt op een schim. Ik kan nog niet zien wat voor schim het is? Kun je mij de originele sturen op RAW? Zeg maar de originele van je SD kaart? Dan kan ik hem beter bestuderen. Liefs, Josje.
wil ik best sturen maar veel groter dan dit wordt hij niet aangezien hij met de telefoon gemaakt is... Inmiddels is er een hoop duidelijker geworden, bedankt voor alle reacties
hoe zij jij er eigelijk zelf uit? (ivm misschien een foto van jou die op de een of andere manier erin geraakt is...)
verwarrend door de achtergrond...het lijkt als het wel een orb is...uit de hoek van het speelgoed te komen dus een foto in beweging dat zou verklaren waarom het zo wazig is...ik zie er geen direct gezicht in maar vraag me af of er in de hoek van de kamer waar het speelgoed staat vroeger een deur heeft gezeten?