Ik ben voor! Weet je waarom? Omdat ik het een originele naam vind Hij wordt al heel lang niet meer gebruikt (tenminste, ik heb hem afgezien van oude verhalen/liedjes niet meer gehoord/gelezen) en ik vind dat altijd wel iets hebben. Kee, ja leuk, waarom niet? ! Ik moet ook aan Dik Trom denken, maar één ieder die de boeken van Dik Trom goed heeft gelezen zou weten dat die oude vrouw waar het over gaat een schat van een mens is en geen vlieg kwaad doet. Ik denk aan het deuntje: "En mijn zuster die heet Kee..."
Ik vind hem leuk! Misschien wel als Kae.. En gepest.. Ach ik heet Laura en toen ik 16 was schreef Jan Smit een nummer over ene Laura.. Dat jodelt ook iedereen aan wie ik me voor het eerst voorstel. Boeiend.. Als jij de naam mooi vind, en je partner, gaan!
Kee vind ik echt uber oudbollig. maarde genoemde variatie van Keet vind ik bijna nog erger. Zou dan Kate of Kae van maken. ik denk dat Kay vaak als Kai uitgesproken gaat worden
Ik vind Kee heel erg leuk. Doet me denken aan de boekjes van Klaas en Kee. Klaas en Kee, KLEI, Jac. van der - De Slegte Volgens mij zijn ze uit de jaren 50. Oh ja en Kae Kay enzo zou ik echt niet doen,vreselijk!
Ja ik vind het ook erg leuk hoor. Maar maakt het uit wat wij vinden? Het is jouw dochter en op iedere naam is wel een rijmpje te maken of een associatie.
Kay speek je toch uit als Kaj en niet Kee? Tenminste, ik ken 1 jongen die Kay heet en 1 meisje en je spreekt het niet als als Kee maar als Kaj Ik vind Kee ook niet echt een naam eerlijk gezegd. Kay wel