Met sinterklaas gaan we met de volwassenen lootjes trekken. Voor ongeveer 25 euro. Wat gaan jullie vragen voor sinterklaas? Kan ik ideetjes opdoen. Weet nog niet echt wat te vragen namelijk.
- ik vraag theekopjes om mn blond servies aan te vullen - kledingbonnen voor als ik die zwangerschapskleding niet meer aan hoef - rituals (mama's verwenmomentje)
ik vraag een fleeceplaid, zo'n dikke fluffy. kaarsen ook rituals fotolijst in bepaalde kleur kookspulletjes
Ik lees mee! Wij gaan ook lootjes trekken voor 25 euro. Ik heb tot nu toe: - Gebaksvorkjes voor bij mijn nieuwe Blond gebaksbordjes - Laatste boek van Karin Slaughter - leuk sjaaltje
We gaan volgend jaar op onszelf wonen, dus ik vraag voornamelijk dingetjes voor in huis.. En dan natuurlijk niet een hele pannenset (lol), maar meer de kleine dingen die het juist leuk maken, zoals kaarsen enzo.
niks want dat doen we in belgie niet ... vind de manier van vieren in NL wel bijzonder, en lijkt me ook zo gezellig!
Ach ik heb alles al wat mijn hartje begeert een dak boven mijn hoofd, een lieve man, een lieve zoon zo meteen en heel veel mensen om me heen die speciaal voor me zijn (en me diertjes).... Dus ik denk dat ik alleen wat kleins voor mijn kleine koop en wat leuks voor mijn man.
Misschien ook maar een servies gaan sparen haha! Wel handig dan kan je elke keer wat vragen. Lezen vind ik erg leuk, maar een boek is al snel tegen de 20 euro. @kippiekip waar kan je die geldboompjes krijgen? haha!
We doen volgensmij niet aan lootjes.. Maar ik vraag aan sint : fleeceplaid, nieuwe kussentjes voor op de bank, leuk dvdtje, geurtje, .. Verder weet ik t nog niet hihi
een deurstopper (mijn zoontje wil selluf de deur open doen en stoot zo steeds tegen mijn grote planten pot...) Een dienblad voor op de salontafel En verder heb ik nog geen idee
Boeken, boeken, boeken.. Ik las vroeger héél veel, daarna jaren helemaal niet, en nu zit ik er ineens weer helemaal in.. Afgelopen zomer een serie van 6 boeken uitgelezen, en nu ben ik bezig met 50 Tinten Grijs. Wil 50 Tinten Donkerder, 50 Tinten Vrij, 90 Dagen Genevieve, de Crossfire trilogie en het boek Bloedverwanten van Richelle Mead nog hebben.. Verder vooral decoratiedingetjes voor in huis..
Shadixx misschien dan een ereader of tablet. Leest heerlijk en neemt niet zoveel ruimte in beslag. Hier vraag ik decoratie voor de kerst