Een maandje geleden Mirena laten plaatsen. Nu ben ik donderdag 17 maart ongesteld geworden. Maar ik vloei nog steeds. Is dit normaal?? Normaal heb ik een menstruatie van 5 dagen. Dit duurt nu wel heel erg lang. Meer meiden die dit hebben??
Na het plaatsen van de mirena heb ik eerst ruim 2 maanden continu (licht) bloedverlies gehad. En de eerste menstruaties duurden bij mij erg lang (een dag of 10-12). Volgens de HA is dit het eerste halfjaar wel normaal. Ik heb 'm nu een half jaartje, en mijn menstruatie nu is al na 5 dagen over. Dat gaat de goede kant op! Jammer dat ik er wel een week kramp van heb gehad deze maand...
ik was met de mirena ruim 2 weken ongesteld, normaal was dit maar 4 dagen. Dit is ook de reden dat ik hem niet meer heb.
Ik heb de mirena nu 4 maanden, en heb de dag van plaatsen een beetje spotting gehad en een week later weer een dag. Verder helemaal niks, geen spotting en geen menstruatie. Voor zover ik weet duurt het ongeveer 6 maanden voor je lichaam er aan is gewend, en alles weer 'normaal' functioneert..
ik had na het plaatsen van de mirena totdat ik hem eruit liet halen gevloeid (vrij hevig ook) in totaal heeft dit 14 weken non stop geduurd en heb hem daarna laten verwijderen
Kan een maand of 5 duren hoor voordat je gestopt bent met vloeien. Hier sommige dagen ietsje en dan weer een paar dagen niets.