Is er iemand??? ik heb net getest, wie wil kijken, ben zo hyper

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Loe, Nov 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

kanniet slapen........ gisteren omo wit. maar dit is toch een streepje denk ik? Hij kwam wel meteen op?

2. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

Jun 3, 2010
    1,059
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahaha, vrouwtje Tuuter-de-tuut! Volgens mij zit je in de verkeerde categorie, maar ik zie hem ook! Dus ik wil je graag feliciteren met je streepje wat een voorbode mag zijn van een mooie zwangerschap en een prachtige baby! :D

3. Loe

Loe Niet meer actief

o sorryik ben helemaal hyper. mijn man is namelijk gesteriliseerd! wat apart en bijzonder. we hebben 2 jaar erover gedaan voordat onze zoon er was. ik ben zo hyper, ik kan dit gewoon niet bevatten. dank je wel voor je reactie meid!

4. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

Jun 3, 2010
    1,059
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nog even reageren voordat we met onderwerp en al bij onze lurven worden gepakt en naar Ovulatie en Zwangerschapstesten worden gesleept :D

Als je man gestelliriseerd is, dan is dit natuurlijk een heel mooi en groot wonder. Geniet nog even flink van het magische moment van de spanning voor af en de ontlading en ongeloof als het streepje verschijnt. En mijn duimen draaien voor een mooie gezonde 7-ponder over 36 (?) weken!! Super gewenst = super gegunt!! :D

5. Loe

Loe Niet meer actief

jongejonge dat dit kan. mijn zoon is een prematuur dus ik ben nu helemaal hyper. dank je wel voor je aandacht midden in de nacht!
    en sorry voor de verkeerde plek, maar ik was er niet helemaal bij en ging automatisch hierheen. Sorry mod!

6. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

Jul 30, 2010
    1,415
    52
    48
    Ik zie hem ook hoor! Waarom heb je getest? Ben je overtijd of heb je symptomen? Spannend joh! Gefeliciteerd!!

7. Meijke

Meijke Niet meer actief

Gefeliciteerd!

8. Loe

Loe Niet meer actief

Ik dacht t misschien door mijn temp,vroege ei,anders dan anders ,krsmpjes onderbuik en afscheiding. Ik ben nog tuutuutuut. Sorry v typefouten,zit op phone in het donker.

9. Loe

Loe Niet meer actief

Oja,ik zit op 9 dpo..

10. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

Jul 30, 2010
    1,415
    52
    48
    Geweldig! Jij slaapt niet meer vandaag:)

11. Loe

Loe Niet meer actief

Nee he ik denk t ook niet

12. moes

moes Fanatiek lid

Jul 20, 2006
    2,765
    9
    38
    sorry, ik zie echt een streepje, maar ik hoop voor je dat je toch zwanger bent.
    als ik jou was zou nog een test doen met ochtendurine.

13. Loe

Loe Niet meer actief

Huh,ik snap je berichtje niet. Zie je geen streepje bedoel je?

14. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    ik zie het ook niet hoor

15. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Ik zie hem best wel duidelijk, maar ik snap niet zo goed hoe dit kan als je man gesteriliseerd is?
    Komt het vaker voor dat je dan dus toch zwanger kunt raken?

En je bent mega blij, maar stond je dan niet achter de sterilisatie? En hoe reageerde je man? (geen kritiek oid, maar gewoon nieuwsgierigheid hihi)

16. Loe

Loe Niet meer actief

Tis een lang verhaal. Omdat ik hart.patient ben,en niet zozeer omdat wr niet wolden,is het gedaan drie maanfen geleden. En ondanks condoom lijk ik dan toch zwanger.

17. Loe

Loe Niet meer actief

Maar dan ga ik teijfelen. Is t streepje echt niet goed te zien?

18. Stella80

Stella80 Niet meer actief

Zo begonnen mijn testjes ook op iets van 9 dpo. Dus ja, ik zie echt wel iets. Snap er niks meer van van hoe je zwanger bent geworden ;) maar het is overduidelijk gewenst.

Dus alvast een voorzichtige gefeliciteerd. Deze dagen zijn nog spannend dus succes! (en maak anders die vent van je wakker :p )

19. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    gefeliciteerd. Ik zie hem wel.

Maar ik snap ook niet helemaal hoe je zwanger kan worden als je man gesteriliseerd is. ( en met condoom. Je zou toch zeggen dat er dan 2 beveiligingen op zitten:D)

20. Najatt

Najatt Actief lid

Nov 8, 2012
    334
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zie hem ook!

Gefeliciteerd.

Share This Page