dank je, goh ik ga toch twijfelen natuurlijk he maar ja dat krijg je op negen dpo. In negatief licht hij wel op, dan zou het toch wel eens streepje zijn of krijg je dat ook als het het vulstreep zou zijn?
Op 10 dpo had ik ook zo'n streepje dat ik het niet wist Ik heb 9 en 8 dpo ook weer getest en elke dag iets duidelijker!
Ik zie hem ook. Alleen twijfel ik omdat je een paar dagen terug ook zo'n test had en gister was hij negatief.. Ik hoop dat je test snel donkerder word en je zwanger bent!
nee ECHT niet vergeten nee. wonderbaarlijk toch. Onze zoon is met behulp van vruchtbaarheidsbehandelingen geboren. Pfff, wat een onzekerheid.
Word hier toch een beetje bang van...mijn man is ook gesteriliseerd. Maar nu ik dit lees. En mijn man is niet voor controle geweest nadat hij gesteriliseerd is. Nu al anderhalf jaar niks maar alles kan natuurlijk! Jij in elk geval gefeliciteerd! Ik zie hem ook. Wat een wonder.
Ik zie ook een streepje! Mijn man is trouwens ook al ruim een jaar geleden gesteriliseerd, inmiddels 22 weken zwanger
Haha, mijn man wil zich na deze zwangerschap ook laten steriliseren, maar na het lezen van dit topic ga ik toch twijfelen Ik denk dat we maar en en en doen..... En sterilisatie en de pil en een condoom
Paar druppeltjes water erbij doen dan word die weer wit, ik vind hem trouwens negatief nu ik bij daglicht kijk, ik zie wel iets maar geen roze streepje