Op de eerste foto dacht ik ; Mmmm, ik weet niet zeker of 'ie wel roze is. Maar nu je de foto op de laatste pagina hebt geplaats weet ik zeker dat 'ie roze is! Voorzichtig gefeliciteerd. =)
mijn hemel, t lijkt wel alsof ze met iedereen bezig zijn hier op de afdeling behalve met mij. ik heb echt he-le-maal niemand meer gesproken. Vragen heeft geen zin, dat heb ik al eens gedaan dan zeggen ze, de dokter komt straks, of : ze zijn ermee bezig. Maar kom op met die naald! (ik ben ongeduldig, ik weet t)
Ik denk dat het komt omdat je man gesteriliseerd is/zich 3 mnd geleden heeft laten steriliseren. Dan ga je er toch vanuit dat er geen kindjes meer in de planning zitten. Maar jeetje zeg! Je hoort het wel vaker. Wat een verrassing! Ben je geschrokken?
De shock hebben we al verwerkt! We blijven positief en gaan ervoor. Vrijdag naar de gyn. Voor meer uitleg en verwijzing voor mijn vriend voor verdere onderzoeken wat de oorzaak kan zijn. Willen niet nog wachten. We blijven hopen dat het ineens raak is. Ben benieuwd naar de bloeduitslag
ze zijn langsgeweest. Een uur nadat ze zeiden dat ze zo zouden komen....... conclusie: hij gaat overleggen met de gynaecoloog wat ze het beste kunnen controleren bloed of urine..... zucht......... dus nog niets........
mijn test zag er zo ook uit 5 dagen voor nod. en ik ben zwanger en streep werd donker. maar je man is gestereliseerd willen jllie wel nog een kindje? DAn weet ik of ik voozichtig mag feliciteren je hebt nu kruidvat test gedaan, misschien vroege zwangerschapstest proberen van cleaurblue?
Schijnbaar vinden hun het dus niet zo schrikbarend na aanleiding van je medicijnen. Dus ik denk zolang hun er "rustig" onder blijven jij dat ook het beste kunt doen. ze zullen wel weten wat ze doen.
ja ze vonden het wel wat die medicijnen, maar hij had er geen kaas van gegeten want hij was cardioloog geen gynaecoloog. dus hij moest gaan overleggen. Dat was het dan....... Morgen mag ik blijkbaar ook naar huis, morgen is ook vaste cardioloog er, dus dan zal ik wel meer weten. Dus ergens tussen vandaag en morgen moet het gaan lukken om meer informatie te krijgen haha.
Oké,ik ben benieuwd!! Heel vervelend dat wachten. Moet hier al van vanmorgen wachten tot 14:00 op uitslag van urine. Heb al sinds gisteren regelmatig harde buiken...dus ik wordt ook GEK!!
De eerste foto's zie ik helemaal niks op maar de laatste toch heeeeel licht en zou iok echt zeggen van ja je bent zwanger maar toch even die bloedtest afwachten.....Spannend
Jij al uitslag van urine? Er is net een dame geweest voor bloed af te nemen. Wordt cito bepaald, dus met spoed. ik verwacht dat het binnen een uurtje, twee uurtjes wel bekend is.
Fijn zo! Hopelijk weet je snel meer ennuh...reken maar op 'zwanger' hoor, anders zou je nooit zo vroeg al tuurtestjes bij verschillende merken hebben denk ik!
ja uitslag binnen...geen blaasontsteking Moet om half5 bij de vk langs voor een inwendig onderzoek om te zien of ik geen ontsluiting heb Ik ben benieuwd naar jou uitslag