Is er iemand??? ik heb net getest, wie wil kijken, ben zo hyper

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Loe, Nov 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nono

nono Niet meer actief

Op de eerste foto dacht ik ; Mmmm, ik weet niet zeker of 'ie wel roze is. Maar nu je de foto op de laatste pagina hebt geplaats weet ik zeker dat 'ie roze is! Voorzichtig gefeliciteerd. =)

2. chantal02

chantal02 Bekend lid

Sep 19, 2011
    635
    9
    18
    ik zie 'm ook hoor! spannend!

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

ja zie hem zeker op je laatste foto ook...ben benieuwd wat je bloeduitslag is, spannend hoor

4. Loe

Loe Niet meer actief

mijn hemel, t lijkt wel alsof ze met iedereen bezig zijn hier op de afdeling behalve met mij. ik heb echt he-le-maal niemand meer gesproken. Vragen heeft geen zin, dat heb ik al eens gedaan dan zeggen ze, de dokter komt straks, of : ze zijn ermee bezig.

Maar kom op met die naald! (ik ben ongeduldig, ik weet t)

5. JenniferM

JenniferM Lid

Nov 24, 2010
    70
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster (kinderdagverblijf)
    Zuid-limburg
    Kan ik mij wel voorstellen.. Is natuurlijk ook spannend!! ;)

6. Yris

Yris Niet meer actief

Loe, ik vind de test best duidelijk voor 9 dpo, wat een wonder, gefeliciteerd meid :D

7. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik denk dat het komt omdat je man gesteriliseerd is/zich 3 mnd geleden heeft laten steriliseren. Dan ga je er toch vanuit dat er geen kindjes meer in de planning zitten.
    Maar jeetje zeg! Je hoort het wel vaker. Wat een verrassing!:$ Ben je geschrokken?

8. lobke2

lobke2 Bekend lid

Nov 4, 2011
    549
    0
    0
    Mijn lieve hond en vriend ;)
    brabant
    De shock hebben we al verwerkt! We blijven positief en gaan ervoor. Vrijdag naar de gyn. Voor meer uitleg en verwijzing voor mijn vriend voor verdere onderzoeken wat de oorzaak kan zijn. Willen niet nog wachten.

We blijven hopen dat het ineens raak is.

Ben benieuwd naar de bloeduitslag :D

9. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

Jan 23, 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ben ook benieuwd!

10. Loe

Loe Niet meer actief

ze zijn langsgeweest. Een uur nadat ze zeiden dat ze zo zouden komen....... conclusie: hij gaat overleggen met de gynaecoloog wat ze het beste kunnen controleren bloed of urine..... zucht......... dus nog niets........

11. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    1,608
    1
    0
    gehandicaptenzorg

mijn test zag er zo ook uit 5 dagen voor nod. en ik ben zwanger en streep werd donker.
    maar je man is gestereliseerd willen jllie wel nog een kindje?
    DAn weet ik of ik voozichtig mag feliciteren :D
    je hebt nu kruidvat test gedaan, misschien vroege zwangerschapstest proberen van cleaurblue?

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Op de eerste testen zag ik niks, de laatste wel iets heel licht. Benieuwd naar de volgende test.

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Schijnbaar vinden hun het dus niet zo schrikbarend na aanleiding van je medicijnen.
    Dus ik denk zolang hun er "rustig" onder blijven jij dat ook het beste kunt doen.;) ze zullen wel weten wat ze doen.

14. Loe

Loe Niet meer actief

;)ja ze vonden het wel wat die medicijnen, maar hij had er geen kaas van gegeten want hij was cardioloog geen gynaecoloog. dus hij moest gaan overleggen. Dat was het dan.......
    Morgen mag ik blijkbaar ook naar huis, morgen is ook vaste cardioloog er, dus dan zal ik wel meer weten. Dus ergens tussen vandaag en morgen moet het gaan lukken om meer informatie te krijgen haha.:);)

15. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Oké,ik ben benieuwd!!
    Heel vervelend dat wachten.

Moet hier al van vanmorgen wachten tot 14:00 op uitslag van urine.
    Heb al sinds gisteren regelmatig harde buiken...dus ik wordt ook GEK!!

16. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    De eerste foto's zie ik helemaal niks op maar de laatste toch heeeeel licht en zou iok echt zeggen van ja je bent zwanger maar toch even die bloedtest afwachten.....Spannend

17. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Pfoe, vraagt wel wat van je geduld zeg!

18. Loe

Loe Niet meer actief

Jij al uitslag van urine?

Er is net een dame geweest voor bloed af te nemen. Wordt cito bepaald, dus met spoed. ik verwacht dat het binnen een uurtje, twee uurtjes wel bekend is.

19. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Fijn zo! Hopelijk weet je snel meer :) ennuh...reken maar op 'zwanger' hoor, anders zou je nooit zo vroeg al tuurtestjes bij verschillende merken hebben denk ik!

20. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    ja uitslag binnen...geen blaasontsteking:(
    Moet om half5 bij de vk langs voor een inwendig onderzoek om te zien of ik geen ontsluiting heb;)

Ik ben benieuwd naar jou uitslag;)

Share This Page