whoo, dat is helemaal spannend. Ik hoop dat het dametje nog even blijft zitten hoor! Ja reken op zwanger.........zou het... ik ben echt vol ongeloof, nog steeds. Ik denk morgen ook. Merk dat ik ook echt weinig zinnigs doe vandaag....
o sorry ik houd jullie helemaal niet op de hoogte he! ik heb nog steeds niets gehoord, ga het zo maar eens vragen denk ik......
ik heb het gevraagd en er werd gezegd: ik geef geen uitslagen, dat doet de dokter.......... en de dokter is dus druk.... nou zeg t maar. goh zeg, ze kunnen zich toch wel voorstellen dat je in ongeduld zit.
het is negatief! kleiner dan 1.2 zegt de dokter. Jeetje zeg, dat had ik eigenlijk niet verwacht merk ik. De streepjes zijn nu ook echt rose. en kruidvat test zijn altijd zo goed..... ik moet het even laten bezinken.
Ik zou eens met een ander merk testen voor de zekerheid. Ik heb hier overigens al vaker gelezen dat de Kruidvat Zwangerschapstesten, hoe raar ook, op je eisprong kunnen reageren! Zou dat nog en optie kunnen zijn? Dat je je eisprong net hebt gehad of is dat echt helemaal uitgesloten? Of Kruidvat heeft daadwerkelijk plots valse streepjes (grrrr). Maar nogmaals, probeer eens een ander merk test en kijk wat die zegt. Alhoewel een bloedtest eerder een zwangerschap kan detecteren dan een urinetest. Voor nu denk ik dan ook dat je niet zwanger bent....
Ohh wat jammer. Maar het is nog vroeg in de cyclus Sterkte in ieder geval bij de cardioloog (best heftig toch?)
Och god, die had ik niet verwacht! Maar lijkt me wel de moeite waard dat ze verder gaan onderzoeken en evt een BBZ o.i.d. uitsluiten? Je test niet voor niets positief en hebt niet voor niets klachten! Heel dikke knuffel, dit moet heel moeilijk zijn
Pfff dat is enorm balen. =( Krijg toch wel een beetje een naar gevoel bij de k2v5 testjes. Denk ze alleen nog écht positief zijn als ze knallen ofzo.. ik vond deze nog behoorlijk duidelijk. Tjeee..
Ik had zo'n streepje toen ik een eisprong had, daar kan de KV 2v5 op reageren. Zou dat zo kunnen zijn? Misschien een laat ei? Kan me voorstellen dat je wel even van slag bent, zeker gezien de minimale kans dat er ooit nog wel een zwangerschap zal komen. Sterkte!