2 keer ene positieven test gehad, maar geloof het niet na 3 jaar proberen. Vorige week voelde in van alles nu helemaal niks.....zou die test toch fout hebben gezeten?
Ik zal nog 1 dingetje vertellen: mijn man heeft dus als bewijs nog een pakje kruidvat testen gehaald en opnieuw krijg ik een (lichter) streepje. Heel vaag nog, maar hij staat er. Ze kloppen dus niet meer altijd. Ik heb echt altijd heel veel vertrouwen gehad in de kv testen!
Hallo Loe, Heb even mee zitten lezen.... maar lees dat je inmiddels bericht hebt gekregen dat het helaas niet zo mocht zijn! Heftig! Wil je veel sterkte wensen met dit nieuws, en tevens met je zh opname en hoop dat je snel weer thuis bent!!
Oei.. Heb het hele verhaal gelezen en vind het echt klote voor je! Begin nu ook te twijfelen want heb vanmiddag getest met kv2v5 en had ook een licht streepje... Morgen maar met een andere testen! Zondag wel een test gedaan uit het zelfde doosje en die was hagel wit. Pff wordt er onzeker van. Jij sterkte meid
nee, meiden ik dacht er nog even over, niet gaan twijfelen. Ik bedenkt me nu ineens dat een hele vroeg miskraam nog het geval kan zijn. Ik had twee pakjes met twee testen. Ik gebruikte eerst de ochtend 1 test uit elk pakje. die waren wit. Toen 's nachts de dag erna de beiden andere testen uit elk pakje. die hebben jullie gezien, die waren positief. Gisterenavond had ik nog een heel licht streepje, veel minder dan gisteren nacht en vandaag is hij wit. Dus of het kan of niet, ik weet het niet, maar dat zou toch een heeeeeeele vroeg miskraam kunnen zijn geweest. Dus voor nu: geloof nog maar goed in de kv testen!
en als je een andere test doet dan?? Ik vind het nog steeds heel vreemd maarja een bloedtest is betrouwbaarder dan wat dan ook.
He jammer zeg! Ik dacht ook aan een vroege miskraam eigenlijk. Streepje zag er roze uit, dus vals was hij niet! Sterkte!
o madeliefste, ik had je vraag niet gezien. Ach ja, wel wat wisselende gevoelens hoor. Ik werd toch wel behoorlijk heen en weer geslingerd. Op de afdeling meetten ze net 38 graden in mijn oor! nou, dat leek me wel erg hoog. ik kwam zelf op 37.3. Ik kan je kaartje hier niet openen. Hoe staat het met jouw tempkaartje?
de soap is blijkbaar nog niet afgelopen. ik word er gek van!~mijn man had nog een doosje kv testen gehaald omdat hij het ook zo gek vond. de eerste was wit gisteren en vandaag heb ik net even stiekem, gaat zo moeilijk in het ziekenhuis, eenf oto (genomen met mijn smartphone, slecht beeld maar ja) gemaakt in negatief. Zien jullie hier nou iets op?