deze: het blijft vaag met die phone, want het beeld van een foto is heel anders dan in het daglicht. een digitale camera was handiger geweest.
Loe ik denk dat als je zwanger was geweest de test nu wel duidelijk had moeten zijn na 3dg. Ik vrees dat jij kampioen (vage) streepjes plassen bent. Ik zie er niks in helaas.
waarom worden die dingen dan eerst wit. ik maak me er ook wel een beetje boos over, omdat het wel frustreert. het is nu dag 11 en ik heb geprobeerd in het ziekenhuis mijn kaartje bij te houden. hadik nou maar die etos genomen.....
Loe, zo te merken wil je dit dolgraag.. Maar je hebt een bloedtest gehad, die zijn veel betrouwbaarder dan thuistestjes, dus no offence, maar je maakt jezelf helemaal gek zo.. Als je geen-weinig Hcg in je bloed hebt, kan het gewoonweg niet.. Sorry..
Ahh bah, ik dacht toch zeker wat te zien! Rare test Vervelend dat het toch loos alarm was, kan me voorstellen dat je je er toch iets op instelde dat je zwanger bent. Sterkte
ja, even voor het testen op zich gedaan met die van etos, die goed waren ook, maar daar krijg ik dezelfe streepjes. Ik ben dus een echte streepjesmaker blijkbaar.
Nog vager dit, half gebogen en licht op in negatief: (ik ga er een druppel water bijgooien, kijken wat er gebeurt. Ik vond het testje van vanmorgen net op mijn nachtkastje zo.
Raar he. Nou ik heb wat rode afscheiding dus fat hoeft denk ik niet. Msar de streep is gebleven met t watet erbij. Lig nu in bad. Te typen haha,zal dadelijk foto maken.