Verplaatsen topics

Discussion in 'Over deze site' started by toerist18, Sep 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ben ik de enige die mods een waarschuwing stuurt voor het verplaatsen van verkeerde topics, of houd iedereen het hier ook netjes bij,
    om de mods een beetje te helpen zodat ze meer vrije tijd hebben.
    DAMES let toch eens op waar je wat neer zet.
    Hoeslaken topics moeten niet in de Louge :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Er worden veel report posts gestuurd hoor ;)
    Maar bedankt voor de attendering hierop.
    Het zou inderdaad veel werk schelen als iedereen even goed kijkt waar haar bericht het beste past.
    Elmo

3. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik niet in ieder geval hihi. Ik ga er al vanuit dat andere mensen dat al doen ;)

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik meld ook heeeeeel vaak iets :rolleyes: :rolleyes: tenminste, dat vind ik zelf!
    Zelfs weleens dat ik expres niet meld, omdat ik al zoveel gemeld heb :oops: :oops:.

Hoewel ik het niet met je eens ben dat het hoeslaken topic ergens anders heen moet, geen idee waarheen eigenlijk :oops:.

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    ik meld eerlijk gezegd nooit iets alleen voor mezelf als er wat dicht mag :oops:

en die hoeslaken inderdaad waar moet die heen dan? is niet voor babyuitzet bedoelt dus staat toch goed daar? :)

6. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik meld soms ook wel eens iets...
    Probeer ook op te letten waar ik iets plaats.

Maar dat van die hoeslakens begrijp ik ook niet, kan toch niet bij voeding staan?! :) ;)

7. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Het hoeslakentopic staat prima in de lounge hoor. Het gaat niet over kindelrakentjes, anders had het beter bij baby-uitzet gepast.

Wel is het zo, dat we (de moderators) veel tijd besteden aan het verplaatsen van topics. Daarom is het wel fijn, dat er nog even een topic over geopend is. Misschien dat de mensen dan weer even wat alerter zijn.
    ;)

8. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    :D

9. tweeling

tweeling Fanatiek lid

Sep 9, 2006
    3,579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    hej

ik meld het eigenlijk ook nooit en plaats ook wel eens wat verkeerd :oops: sorry daarvoor!

maar merk wel dat er de laatste tijd veel verkeerd staat en dubbel gepost word dus de zoekker niet gebruikt is....
    nou bedoel ik dit niet verkeerd, maar meer met een compliment erachter, omdat jullie mods voor de vakantie zo super allert waren! dat viel me toen erg op!

zal er ook eens op letten mailtjes te sturen...
    gewoon pb-en naar een mod of moet het anders?

10. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hoi Tweeling,

Bij ieder bericht zie je rechts bovenaan een knopje 'melden' staan. Als je daarop klikt kun je een topic met een reden aan ons melden. Bijvoorbeeld dus op het te laten verplaatsen.

Bedankt meiden dat jullie meedenken. Er worden hier op het forum door ons moderators dagelijks tientallen berichten verplaatst omdat ze niet op de juiste plek staan.

Groeten,
    Josien

11. moes

moes Fanatiek lid

Jul 20, 2006
    2,765
    9
    38
    ik ben nog steeds benieuwd waar dat hoeslakentopic, dan volgens mensi moet komen staan. ;)

12. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Nee dat staat wel goed :oops: ik dacht dat het over babyhoeslakens ging, en dan zou het naar de uitzet moeten.

Share This Page