Geslachtsbepaling Marita Lommel

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Mirjam04, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Gister zijn we bij Marita in Lommel geweest, we verwachten een zoon!!
    Wat een leuke ervaring zeg. Ik ben nu 15 weken.
    Maar ga zeker nog een keertje!

Het piemelke! ;)

En nog een paar plaatjes

Met een duimpje in de lucht!

2. Frummel

Frummel Niet meer actief

Leuk! Ik ga binnenkort ook naar haar toe! Jongens zijn zo leuk;)

3. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Ow leuk! Wanneer ga je? Ik dacht van m'n eigen 12 weken echo dat het een meisje werd maar de experts zeiden echt een jongen! Haha. Had ook echt een meisjes gevoel en ook wel een lichte voorkeur voor een meisje. Maar ti's toch echt een knullie :)

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd!!!

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Oh wat leuk, wij gaan 10 oktober ook naar haar toe, ben erg benieuwd.
    Leuk dat je een zoon verwacht!!

6. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Ow spannend! Ik vond het een hele leuke ervaring en als ik 28 weken ben wil ik weer een keer :)

7. moederlief

moederlief Actief lid

15 feb 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd wij zijn voor 2weken terug bij amrita geweest en we verwachte 2 dochtertjes super gaaf!!! om mee te maken zo vroeg!

8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Gefeliciteerd! Wij zijn ook bij Marita geweest en verwachten ook n jongen! Leuk!

9. frouk85

frouk85 Niet meer actief

gefeliciteerd!! wij gaan 24 september ben ook zo nieuwschierig :D

10. Frummel

Frummel Niet meer actief

Ik mag 22 september :) as zaterdag al. Ben heel benieuwd. De gyn en echoscopiste zeggen beide op basis van de nub een meisje maar toch zegt mijn gevoel ook nog steeds een jongen haha (stiekem ook wel lichte voorkeur voor een knul)

11. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Mijn voorkeur was echt een meid, geen idee waarom eigenlijk.. toen ik net zwanger was heb ik ook serieus een nacht wakker ervan gelegen. Ik dacht toen echt bij mezelf: wat nou als het een jongen blijkt? Zo bang dat ik teleurgesteld zou zijn!! Erg he....
    Ben ik van terug gekomen hoor! Ben hartstikke blij dat we een ventje krijgen.

Maar stiekem wist ik al die tijd al dat het een jongen werd :D

Waarom vind jij jongens zo leuk?? (pure nieuwschierigheid :))

12. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Hihi jongens zijn gek om hun moeder!!! Nadeel als je er zoals ik meerdere heb dat ze alle twee om mij heen hangen :p Maar dit zal heus niet voor iedereen op gaan hoor.

13. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    wij zijn ook in lommel geweest bij ons Revi!

ik had bij de tweede ook voorkeur voor een meisje maar ik ben nu zo blij met een jongen erbij! ze willen nu al samen spelen en reageren zo leuk op elkaar..

over het algemeen hoor ik van mensen met jongens dat ze rustiger en liever zijn (klopt bij ons ook) meisjes zijn vaak kattig..
    verder is het vaak dat ze naar mama trekken, meisjes naar papa.. maar dit alles kan ook juist andersom zijn..

ik ben heel blij met mijn lieve knappe ventjes!!!

14. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik denk dat veel vrouwen voorkeur voor een meisje hebben omdat we zelf meisjes zijn he, het is bekend terrein. daarom trekken we ook naar meisjesdingen toe en willen we die interesse ook met onze voortplantingen delen..

Maar je zult zien dat als je zoon geboren is het niet meer uitmaakt, dat durf ik te beloven. Ik denk dat ik (obdanks dat een dochter nog steeds leuk zou zijn) jongens leuker vindt omdat die over het algemeen wat meer durven en meer naar mama trekken.

15. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Jongens zijn hartstikke leuk!! Zijn idd meer aan mama geplakt, en makkelijker in de omgang :D

Meisjes zijn ook hartstikke leuk!! Lekker tuttelen en meisjesdingen doen etc.

Deel Deze Pagina