Is er iets te zien?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by coco73, Jan 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. coco73

coco73 Niet meer actief

Ik maak even een eigen topic aan, want sommigen vinden het onverstandig/onprettig als er blijkbaar vroeg getest wordt. Ik vraag dan ook alleen te reageren als je iets wil zeggen over wel/geen streepje, niet over aantal testen of vroeg testen.;) Hoef niet te horen dat het onverstandig is, heb gewoon grote testdrang.:D
    Vandaag 9 dpo en testlijn is pas buiten de tijd gezien. Ik heb een wat zeurende soort ongesteldheidspijntjes onderin mijn buik, zegt natuurlijk he-le-maal niets, maar heb het wel.
    De test, wie wil er zijn 'oog' op laten schijnen?
    En als het nou geen lijntjes zijn, bestaan er dan toch indrooglijntjes?

Attached Files:

• 059.jpg
      059.jpg
      File size:
      20.9 KB
      Views:
      56
    • 054.jpg
      054.jpg
      File size:
      16.8 KB
      Views:
      105
  2. Jimmy100

Jimmy100 Actief lid

Oct 8, 2010
    294
    0
    0
    Ik zie het tweede lijntje wel. Begon zelf ook op 10 dpo dus ken het gevoel van drang!
    Spannend even de komende dagen blijven testen! In elk geval spannender dan helemaal omo witte test!

3. lolsmurf

lolsmurf Actief lid

Jun 5, 2012
    404
    35
    28
    NULL
    NULL
    Ik lijk wel iets te zien :D. Ik heb goede hoop voor je maar durf je nog niet te feliciteren.

4. coco73

coco73 Niet meer actief

gisteren was het ook al zo. ik kom iedere tot de conclusie dat ik niets zie en dan ineens staat die streep er toch. en het lijkt niet grijs maar ik ben er niet zeker van. hebben jullie ook lijntjes gehad, terwijl hij achteraf gezien echt omo wit had moeten zijn?

5. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Hoi, ik lijk ook wel wat te zien, spannend!!

Ik had bij mijn vorige zwangerschap op 11dpo getest en toen had ik een heel vaag streepje. Helaas is dit uitgemond in een missed abortion.
    De eerste cyclus daarna had ik alleen maar omo-witte testen rond mijn nod.
    Bij mijn laatste cyclus had ik een heel vaag lijntje op 10dpo (ook buiten afleestijd). Ik kreeg het niet eens op de foto. Hij was dus onduidelijker dan die van jou.
    Helaas een paar dagen later weer een omo-witte test.

Ik hoop voor je dat het streepje duidelijker wordt!

6. R85

R85 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    1,987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Zie een licht schaduwstreepje, zal hem niet als positief beschouwen. En na 5 dagen had ie nu echt wel duidelijker moeten zijn..... want 5 dagen geleden was je test ook al zo. Hoeveelste ronde is dit? Heb je beetje regelmatige cyclus?

7. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Zie wel iets, morgen beter :)

8. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Mijn test lijkt echt op die van jou

9. R85

R85 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    1,987
    0
    36
    Verpleegkundige
    ik had altijd zulke testen als deze...... en nooit zwanger :( pas toen er een duidelijk 2e roze streepje stond was ik zwanger. Al hoop ik dat het bij jou niet zo is natuurlijk en dat je overmorgen een duidelijke test hebt!

10. coco73

coco73 Niet meer actief

ja,r85 die heb ik dus ook........dan zal hij wel negatief zijn. Toch vind ikdat ze dan echt omo wit moeten blijven. VOOR mijn zwangerschap van mijn zoontje had ik nooit zulke testen.

11. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Ik zie iets! Hoop toch echt voor je dat het snel een knaller wordt meid!

12. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Testdrang kennen we hier (bijna) allemaal wel, dus wat dat betreft zit je hier goed.

Antwoord op je vraag, ja ik zie zeker wat, de vraag alleen is indd of het geen indrooglijntje/vals lijntje is. Want voor de geboorte van mijn zoon had ik nooit last van indroog/valse lijntjes maar sinds de vernieuwing van deze 2v5 testen heb ik een aantal keren vals getest, en schijnen er meer last van te hebben. (in 2008-2009 bleven ze altijd omo wit!)

Maar geef niet op, je hebt nog een klein aantal dagen te gaan tot nod, dus misschien ben je wel hartstikke zwanger!

13. s1984

s1984 Actief lid

Dec 2, 2012
    301
    0
    0
    hoi

ik denk ook wat te zien hoor.
    heb zelf een vergelijkbare test.
    kan iemand mij uitleggen hoe ik deze erop krijg??

groetjes

14. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Buiten de tijd is inderdaad negatief en ga ik uit van een indroger!
    Maar er is nog hoop voor je;)

15. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Ik zie duidelijk een tweede lijn. Toch iets over te vroeg testen :)P): zo;n test heb ik twee maal zelf ook op 9dpo gehad. Twee maanden geleden, toen werd ik vervolgens gewoon ongesteld en afgelopen ronde, zie banner. Beide buiten afleestijd. Over twee dagen nogmaals testen, ik duim voor je!

16. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,533
    6
    38
    De mijne zag er 6dpo ook zo uit en ben nu toch echt zwanger.
    Zie inderdaad een streepje maar of hij roze is kan ik niet goed zien.
    Over een paar dagen weer eentje..
    Ik heb overigens met 2v5 nog nooit een indrooglijntje gehad.

17. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ach is het weer zover...nou lekker testen hoor!

ik zie hem! ziet er wel goed uit maarja ik geloof het pas als hij donkerder wordt gezien sommigen ook welleens vals posi testen ;)
    hoop het voor je

18. coco73

coco73 Niet meer actief

Ik hoop toch echt dat kv niet zo veranderd is dat ik alleen maar dit soort dingen krijg, dat het dus echt inloopstreepjes, want indroog is het niet, het is dan echt gewoon kleurinloop van het voorgedrukte streepje. Dit was echt niet in 2009 en zelfs in januari 2010 niet toen ik zwanger testte van mijn zoontje.

19. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nee ik test ook echt wit als ze negatief zijn dus vals posi ken ik niet.... hoop jij ook niet ;)

20. coco73

coco73 Niet meer actief

ik had ook nog een test van etos maar daar zie je minder op dan die van kv. Beiden doorgelopen met (iets teveel) water, dit is het resultaat. Ik weet nog niet wat ik ervan vind... (tis ook wel moeilijk op foto te krijgen). De foto's zijn niet bewerkt, alleen de laatste, die heb ik in lomo achtig beeld gezet, omdat hij te licht in negatief werd, omdat de foto in avondlicht is gemaakt. Wat vinden jullie?

Attached Files:

• 123a.jpg
      123a.jpg
      File size:
      23.5 KB
      Views:
      38
    • 123.jpg
      123.jpg
      File size:
      23.4 KB
      Views: