Is er iets te zien?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by coco73, Jan 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Ik ook. Ook naar jou trouwens Melanie, die kleine meid vindt het nog lekker warm of niet? :)

2. LiLaa

LiLaa VIP lid

Feb 9, 2011
    6,120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    En nog getest?

3. coco73

coco73 Niet meer actief

nee, heb niet meer getest dacht dat het geen zin meer had eigenlijk. Kan zo nog wel 1x testen, heb al vrij lang niet geplast. Maar als die vorige echt wit was, heb ik weinig hoop nog.

4. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Als je al een tijdje niet hebt geplast kun je best een testje doen, ik heb nog goede hoop hoor! Geef het nog niet op meis, HCG schijnt heel erg te schommelen in het begin.....

Ben benieuwd naar je volgende testje! Ik blijf duimen :)

5. coco73

coco73 Niet meer actief

ik zie net dat ik roseverlies heb, word ik op 11 dpo al ongesteld??? dat is wel errug vroeg zeg.

6. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    ik heb al sinds 7dpo roseverlies en nog steeds niet ongesteld. Moet het wel worden, maar zit inmiddels al op 14dpo heb ook krampen en sinds 2 dagen dat mijn broekje er ook vies van wordt dus ben benieuwd wanneer het eindelijk eens door zet.

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Het kan een innestelingsbloeding zijn.
    Maar gemiddeld wordt je 14dpo ongi dus het valt wel mee.
    Weet je precies je eisprong dan?

8. coco73

coco73 Niet meer actief

dit is de test, hij verandert niet. soms krijg ik zo'n streepje, soms niks. ik ben dus bang dat ik een vals-streepjes-tester ben bij de kv testen.....de foto is met mijn mobiel gemaakt, helaas heeft mijn man de camera mee naar het werk, dus de kwaliteit is een beetje sjofel....

Attached Files:

9. coco73

coco73 Niet meer actief

ja ik weet mijn eisprong, en mijn lf is 12 of 13 dagen. dus ik ben bang dat het einde verhaal is. Hier mijn kaartje:

Attached Files:

10. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Toch zie ik wel iets op je test.... Pfff lastig hoor! En je kaartje ziet er ook goed uit, laat je het weten hoe je temp morgenochtend is? Als hij dan nog hoog is heb je een goede kans... Als je niet ongi bent geworden uiteraard.

Wat melanie al zegt, kan een innestelingsbloeding zijn!

11. R85

R85 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    1,987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Zal wel kunnen dat je ongesteld wordt, want je bent al vanaf de 10e van januari aan het testen. Dus betekent al 8 dagen, neem aan dat je eisprong gewoon eerder is geweest.

12. coco73

coco73 Niet meer actief

nee, mijn eisprong is niet eerder geweest, dat lijkt me toch ook wel gezien mijn kaartje en waterige afscheiding voor de eisprong.. Maar ik heb soms wel een kortere lf, soms een uitschieter naar 11 dagen, dus dat zou wel kunnen.

13. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    pfff nou, heeft het al doorgezet...
    kaartje heb je idd tempdaling

14. coco73

coco73 Niet meer actief

bij mij doorgezet? nee het heeft nog niet doorgezet, zal morgen wel komen denk ik.

15. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Ik heb er eerlijk gezegd geen zo'n goed gevoel bij,...
    Toen ik zwanger ws, werden de testen echt duidelijker! (toch na 2 dagen)
    Jou testjes lijken hetzelfde,...

Vorige cyclus ben ik ook vroeg begonnen met testen; en toen had ik ook constant van die streepjes, maar ik werd gewoon ongesteld,....!

misschien gewoon je ongi afwachten, want die testjes maken je maar ZOT! (ik kan ervan mee spreken;))

ik hoop natuurlijk ontzettend dat het raak is!:D

16. coco73

coco73 Niet meer actief

ik ga nu ook niet meer testen hoor, bij mijn twee zwangerschappen (1 missed abortion) testte ik beide keren op 9 dpo al met een licht streepje, dus de kansen zijn nu echt wel verkeken. Dank wel voor je berichtje!

17. Charmed

Charmed Fanatiek lid

Sep 16, 2012
    2,589
    79
    48
    Jammer dat de testen niet duidelijker werden,
    ik had ook zo nu en dan zulke testen, heeel irritanten.
    Hopelijk heb je snel n knaller :)

18. muk

muk Actief lid

Aug 30, 2012
    100
    0
    0
    visagie en haar stylist
    neem gewoon een clearblue digitaal is gewoon makelijk je hoeft niet naar de strepen te kijken er staat geoon zwanger/niet zwanger beter kan niet.

19. coco73

coco73 Niet meer actief

dames in elk geval heb ik een prachtig kaartje (vind ik zelf haha). heel anders dan de pco tempkaartjes van voor mijn zwangerschap en bevalling. :)Temp is weer omhoog. Gelukkig, vond 11 dpo ook wel heel vroeg, dan zou dan je nieuwe cyclus beginnen en had ik maar een lf van tien dagen.......

hier nog even mijn kaartje:

Attached Files:

20. LiLaa

LiLaa VIP lid

Feb 9, 2011
    6,120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Waarom test je niet?

Share This Page