Een test kun je niet 2x gebruiken. Het stofje is al doorgelopen dus kan geen positief streepje geven al zou je nu zwanger zijn! Succes meid!
Ik zie wat je bedoeld, het lijkt wel een streepje. Zelf had ik vandaag ook een vaag streepje waarschijnlijk zit ik 1 dag voor mijn NOD. Spannend!!
melanie, ben het met je eens hoor dat je een test niet kunt hergebruiken, maar daarom had ik ook al direct aangegeven dat hij onbetrouwbaar is. het was meer 'voor de test' dus, zodat we gewoon wat zagen vandaag. Wat ik wel gek vind, en daarbij nogmaals aangegeven dat hij dus niet hergebruikt kon worden, maar dat daarbuiten gelaten, is dat het streepje wel enorm oplicht in negatief. Wel raar wat er dan met zo'n test kan gebeuren als je hem hergebruikt hoor (die test was blanco ook)
Dank voor de felicitaties!! Ik durf het zelf nog niet te geloven. Dinsdag ga ik nog eens testen ik hoop dat de streep dan donkerder is.
helaas, zie mijn kaartje. Ondanks mijn pijnlijke borsten nog en nog geen ongesteldheid, is de kans op een tweede streep wel verkeken. My Ovulation Chart || Ovulation Calendar
Ahhh nee hé ! Ik had écht goede hoop voor je. Ik natuurlijk wel zeggen: geen bloed heeft moed en de ochtend dat ik positief testte kelderde mijn temp ook. Maar jij kent je lijf toch het beste. Dikke Knuf!
Oh neeeeeeee!!! Dit had ik echt niet verwacht zeg.... Vind het wel belachelijk dat je testen streepjes hadden, mijn man zag ze ook gewoon. Welke ronde zit je eigenlijk? Helen, ik duim ook voor je!! Pfff ronde 19 al.... Ik durf al geen eens meer hoop te hebben.... Frustrerend he, dat het zo lang duurt... Jo, gefeliciteerd!!
Ik haal zo voor alle zekerheid nog een test, noem me idioot, maar dan weet ik het zeker. Ja, die streep gisteren was er echt hoor. Nou ja, als ik zo niets zie, dna is dat de harde werkelijkheid.
Onze eerste zwangerschap was in ronde 12...........frusterend zeg. En dat werd ook nog eens een missed abortion. Daarna verklevingen door de curettage en toen ben ik zelfmaar naar een fert.kliniek gestapt. Bleek dat mijn eisprongwaardes niet geweldig waren, en dat ik daarbij een milde vorm van pco had. Ik heb fostimon en pregnyl gehad en bij de eerste keer dat ik beide kreeg, was ik zwanger van onze zoon. Dus ik weet hoe moeilijk het kan zijn. Daarom ga ik nu duimen voor Hellen!
Oh dat herken ik wel hoor.... Doe ik ook elke maand... Dan kan je het voor je gevoel echt alle hoop laten varen... Het is pas echt over als je bloed, toch? Mijn testen blijven echt OMO-wit, nog nooit een streepje kunnen ontdekken... Zelfs niet na dagen... Zie het wel vaker op het forum, maar blijf het belachelijk vinden! Je krijgt dan toch hoop... Welke test ga je halen?
Pffff ook zoveel geduld moeten hebben!! Gebruik de deze medicijnen nu weer? Wij zijn ook geweest voor onderzoeken, maar alles was goed.... Nu dus weer zelf proberen... Ene kant fijn maar ik heb ook zoiets van; waarom was ik eerst zo snel zwanger en nu lukt het maar niet!? Soms denk ik: was er maar wat, dan konden ze tenminste iets voor ons betekenen... We gaan gewoon keihard voor helen duimen!!!!!
Niets te zien hier, weer dat grijze streepje (zal het dan wel zijn) maar geen bijzonderheden, anders dan anders. Bedankt allemaal voor het meeleven en meekijken! Hellen, mijn duimen draaien!