Hallo! Ik heb geen ervaring met de testen van sensitest.. kunnen ze donkerder worden of was dit het wel. Maandag echo gehad bij gynaecoloog en er was een eiblaasje wat op deze week zal springen.
Ze kunnen echt knallen!! Ik gebruik dit merk zelf niet, maar heb echt knallers voorbij zien komen op dit forum. Op jouw foto is helaas nog geen positieve ovu test te zien. Nog even doortesten... Succes
Er zit idd nog geen positieve tussen. Sowieso is het verstandig om 2x per dag te testen ivm eventueel een korte piek
Ik zie hier geen positieve test tussen. Wat hier boven staat het beste is twee keer per dag testen en Rond dezelfde tijden proberen. Kan nu zijn dat je hem gemist hebt.
Met wisselende diensten gaat dat erg lastig. Weet wel van mijn vorige keren dat ik ovulatietesten heb gebruikt dat er een piek is en direct daarna minder. Ik denk zelf dat hij zaterdag nacht positief is geweest. Zelfde tijden testen is erg lastig omdat ik wisselend werk.
Ik zie geen positieve test hiertussen staan of een test met “gelijke” strepen. Dit is de 25 MIU test van sensitest. Als je gemiddeld wat minder lh aan maakt kan het zijn dat deze test minder snel positief wordt of dat je je piek mist. Ik zou een keer de 10 MIU test van sebsitest of 2-besure proberen. Als je eitje afgelopen maandag 17 mm was zou je wel verwachten dat je eitje is geweest of snel komt. Vandaag nog een ovutest gedaan? Ik test rond mn verwachte ovulatie 3 x per dag. Ik houd geen rekening met op exact dezelfde tijden testen. Mijn eitje is ook niet vindbaar met een 25 MIU test. Succes deze ronde!