Hallo dames, ik moet even m'n ei kwijt. Gisteren was het ongeveer de 11de dag dat ik overtijd was. Ik ben wel vaker overtijd geweest, maar dat waren maar 5 a 6 dagen. Nu dacht ik gisteren heel licht roze bloed te zien in m'n onderbroek en ik dacht.......zou dit innestelingsbloeding zijn??? Eigenlijk was ik er heilig van overtuigd dat dat het was. Ik had last van lichte krampjes, zoals je kan voelen als je ongesteld bent. Maar nu werd ik vanmorgen wakker en had ik toch een plas bloed en het was donkerder. Ik weet dat als ik flink overtijd ben dat ik dan echt hele heftige krampen krijg, dat is geen pretje, maar nu ervaar ik nog steeds hele lichte krampen, niet zoals ik dat normaal ervaar. Ben ik toch ongesteld geworden???? Ik weet het niet meer. Ik wil zo graag een kindje en het is echt een teleurstelling als het weer niet gelukt is. Ik had ook een vraag over wat je allemaal kan ervaren als je een miskraam krijgt. Dan heb je toch heftige pijn. Of niet? Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven hierover. Groetjes van Karin.
Van wat ik hier op de site gelezen heb, is dat een miskraam op allerlei manieren kan plaats vinden en dat het wel gepaard kan gaan met kramp. Maar de krampjes kunnen ook zijn van een baarmoeder dat aan het groeien is. Heb je gisteren gevreeën, dat zou ook een bloeding kunnen veroorzaken, omdat de adertjes gevoeliger zijn en makkelijk kunnen springen. Meid, ik wens je veel sterkte en ik duim voor je dat je gewoon zwanger bent.
Ik denk dat ik toch ongesteld ben geworden. M'n buikkrampen beginnen nu te komen en ik heb net een paracetamol ingenomen. Echt balen........ik had nog zo gehoopt.
ik was ook zwanger en begon ook bloed te verliezen,dacht ook aan innesteling ofzo.maar het bloeden bleef doorgaan en ik dacht zolang ik geen pijn voel zal er wel niks aan de hand zijn want een miskraam doet toch pijn??nou het deed inderdaad pijn maar dan in mijn hart voor de rest heb ik er niks van gemerkt behalve dan het vloeien!zo kan het dus ook!
ik heb inderdaad een miskraam gehad.ik was 6weken zwanger en toen begon ik met vloeien.na 1week vloeien ben ik het vruchtje verloren en daarna nog 1x gevloeid.pas nadat ik het vruchtje had üitgeplast"kon ik het ook pas echt geloven.had ook wel een inwendige echo gehad maar geloofde het niet want ik had toch geen pijn???maar het was dus wel een miskraam!ben nu in de 2e ronde weer zwanger en hopelijk mag het nu goed blijven gaan.en hoe gaat het met jou?
Wat vervelend voor je zeg dat je een miskraam hebt gehad, ik hoop echt dat deze zwangerschap goed zal verlopen. Ik was wel even teleurgesteld toen ik dus niet zwanger bleek te zijn, ik was al 11 dagen overtijd en begon het echt te geloven, maar nou weet ik ook dat je er gemiddeld een jaar voor moet uittrekken. Ik ga gewoon door!!!!