Doorslapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Otje, 22 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Koen slaapt sinds 3 nachtjes door waar ik al erg blij mee ben natuurlijk! Het probleem is alleen dat ie nu om 5.30 wakker wordt, dan erg hongerig is en erg druk met zijn armpjes slaat. Ik vind 5.30 dus een beetje vervelende tijd.... net te laat voor een nachtvoeding maar te vroeg voor de ochtend-voeding. Meestal probeer ik het dus nog 1 uur te rekken tot 6.30 met z'n fopspeen maar makkelijk is het niet want Koen is dan zo wild.

Wat zouden jullie doen? Om 5.30 meteen geven of toch dat uurtje rekken?

Gr Otje

2. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ik zou proberen om het een uurtje te rekken. Zo ben ik uiteindelijk van de nachtvoeding afgegaan.
    5.30 is idd een vervelende tijd.

Succes

3. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Lekker flesje geven! Het wordt vanzelf wel later dat ie komt hoor! Een uurtje rekken terwijl ie al zo lief de nacht heeft doorgeslapen vind ik sneu ;)

4. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik zou ook gewoon geven hij gaat vanzelf dat uurtje erbij pakken.

5. Monique76

Monique76 Niet meer actief

Ook gewoon de fles geven,als wij honger hebben rekken wij het ook niet, dat lager slapen komt wel, en als je er telkens uit moet voor die speen erin te doen, kun je hem beter zijn fles geven en dan slaapt hij weer lekker verder.

Djaydee komt de ene keer om 5:00 en de andere keer ook om 5:30 ik ga er gewoon uit, want zij is niet stil te krijgen met een fopspeen als ze honger heeft wil ze maar één ding en dat is eten.

Groetjes Monique

6. mamavanHind

mamavanHind Actief lid

12 aug 2006
    380
    0
    0
    Diëtist in opleiding
    Ik vraag me af of het mogelijk is om te rekken? Bij ons lukte dat iig niet. Gewoon lekker geven zou mijn advies zijn.

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Kyllian komt de laatste dagen ook rond 5 uur. Hij heeft dan 's avonds zn laatste fles tussen 22.30-23.30 uur gehad. Wij geven hem als hij zich meldt gewoon de fles. Hij is zelf al steeds iets langer aan het doorslapen, dus het komt ooit wel dat hij tot 7-8 uur slaapt.

8. mama van noa

mama van noa Actief lid

29 jun 2006
    217
    0
    0
    verpleegkundige
    eindhoven
    hij is nog zo jong, ik zou hem gewoon op die tijd zijn fles geven. over een tijdje kan hij zich dit aanwennen. nu nog niet hoor.

liefs femke

9. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    wow op die leeftijd al zo lang slapen is al heel knap hoor.
    Ik zou zeker niet gaan rekken en lekker een flesje geven, die tijden komen vanzelf wel. En net als je dan een ritme hebt wordt het toch weer anders.

10. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Oke, thnx voor jullie berichtjes! Ik ga gewoon lekker voeden als ie wakker wordt. Alleen nog even 1 ander ding... Koen krijgt nu al 150 cc in de fles (ja hij is hongerig) 5 x per dag. Als ie dan ook de nachtvoeding erbij krijgt... is het dan niet te veel?

11. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik zou kijken hoe het uitkomt als ie die voeding van half 6 krijgt, want eigenlijk is het dan geen nachtvoeding meer maar een vroege ochtenvoeding hè ;) Misschien verdeeld het vanzelf snders over de rest vd dag, zodat je niet aan meer flessen komt.

12. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Otje ik ben jaloers op je, wat heerlijk om te kunnen 'doorslapen'...

Britt krijgt ook net zoveel, 5x een flesje a 140 en de laatste fles om 2300 krijgt ze 170 waar ze dan 5 uurtjes op kan doorslapen.

Wat weegt jouw zoon? Britt is nu 4500 gram. Ben benieuwd wanneer ze gaat doorslapen

13. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hoi Moesje,

Ja ben al erg blij dat ie tot 5.30 slaapt met zijn (bijna) 4 weken. Hij woog vorige week dinsdag 4400 gram. Ik moet zometeen naar het CB dus ben benieuwd.
    Vanochtend kwam Koen om 5 uur... ik dacht; als ik hem nu een volle fles geef dan kom ik in de problemen rond 9.30 want moet om 9.50 bij het CB zijn. Dus heeft ie vanochtend om 5.30 zoiets 30 cc gehad en toen bleef ie wel even rustig en is zelfs nog even tegen me aan in slaap gevallen en om 7.30 heeft ie gewoon zijn volle fles van 150 cc gehad.

Gr Otje

Deel Deze Pagina