Is mijn eisprong nu geweest of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door all4love, 6 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. all4love

all4love Bekend lid

23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    #1 all4love, 6 mrt 2019
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2019
    20190306_113043.jpg EDIT: even een foto bijgevoegd, hij lijkt toch iets donkerder te worden.

Ik weet echt niet meer of mn eisprong nou geweest is of niet? Dit is mijn eerste ronde na de pil, ovulatietesten gebruikt van action, daarmee wel donkere testen gehad afgelopen zaterdag en zondag, maar geen een echt positief. Omdat ze daarna weer afliepen, ging ik ervan uit dat mn piek toch geweest is. Voor de zekerheid door blijven testen, maar ze blijven licht. Vanaf gisteren met testen van 2besure.
    Nu voelde ik net wat lopen down there, nu heb ik dus ineens wit slijm waar ik echt lange draden van kan trekken. Ook heb ik al de hele morgen krampen en steken in mijn buik, zij en onderrug. Het voelt echt anders dan wat ik me herinner van de vorige keren. Zal ik nu toch mijn eisprong hebben? Maar dan moet de ovulatietest toch al positief zijn? En ik dacht dat slijm tijdens de eisprong doorzichtig was? Ik ga zo nog maar een ovulatietest doen, hopelijk is hij nu positief, dan weet ik waar ik aan toe ben.

2. Aapie88

Aapie88 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    Nee nog niet geweest moet echt even donker zijn of eigenlijk het liefst nog donkerder dan de test. Ik heb deze testen ook gebruikt is nog niet positief. Even doorroesten nog! Je kan wel alvast klussen haha heb ik toen ook gedaan ;) ik denk dat ie morgen of overmorgen positief is.

3. Aapie88

Aapie88 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    Slijm is trouwens al zo voor je eisprong. Dan moet je eigenlijk ook al seks hebben. Of moet ik zou dat wel doen. Toen ik positieve ovulatietest had had ik al bijna geen vruchtbaar slijm meer, maar toen had ik het toevallig die dag daarvoor al gedaan. Toen had ik wel veel slijm.

4. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Behalve dat de kleur niet klopt, komt het op zich wel overeen met vruchtbaar slijm. Zeker in combinatie met de krampen en steken. Ik zou even door testen om te zien of hij nu gaat oplopen.
    Had je toevallig ook nog foto's van je Action testen?

5. all4love

all4love Bekend lid

23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    20190303_174550.jpg
    Ze waren echt niet positief, maar donkerder dan dit werden ze niet. En omdat ik hier veel lees dat ze niet echt donker worden, ging ik maar uit van een lh-piek. Maar dus toch niet waarschijnlijk.
    Dan moeten we vanavond en vrijdag maar vroeg naar bed. Morgenavond gaat m niet worden helaas. Hopelijk is het genoeg.

6. all4love

all4love Bekend lid

23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    Wij gaan vanavond ook maar vroeg naar bed;)

nicole1987 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina