is er kans op zwangerschap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door miep, 21 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miep

miep Lid

21 jan 2007
    14
    0
    0
    nou ik ga morgen dan met mijn ochtendurine naar de huisarts, als de test negatief is, dan vraag ik me toch af wat er dan wel aan de hand is

2. schatje1

schatje1 Niet meer actief

jah zou ik ook even doen als ik jou was... laat je het ons even weten? kussiej

3. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi meid,

Zoals al eerder genoemd werd kan je ongesteldheid ook blijven door al het "gedoe en spanning" er omheen.

Heel veel succes morgen en ik hoop dat de test de uitslag geeft die jij wil.

Liefs, Bibu !

4. miep

miep Lid

21 jan 2007
    14
    0
    0
    ik laat het jullie morgen meteen wetenl;) ik ga nu ven me mp3 speler volgooien hehe dan me nest in om brieven te gaan schrijven maar mijn verloofdeeeeeee!hihihi

5. Ben benieuwd, ik kan niet veel nieuws meer zeggen, maar het kan ook zijn dat de spanningen een rol mee spelen, waardoor je toen korter ongesteld was en nu een langere cyclus hebt.
    3 dagen ongesteld en lichter lijkt me toch geen innestelingsbloeding meer....

Maar inderdaad alleen testen geeft duidelijkheid. Hou je ons op de hoogte?

Groetjes Jelske

6. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    als ik je klachten hoor dat je geen geurtje kan verdragen zou ik denken dat je zwanger bent hoor.

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik denk het niet.
    30 november is al bijna 2 maanden geleden. dan had die test van een paar dagen geleden toch allang positief moeten zijn?

8. Dat denk ik dus ook, met 8 weken zou ze begin vorige week bij 7 weken ofzo (eventueel) toch echt wel positief getest hebben....

9. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he, is ze al in van november niet meer ongesteld geweest? of begrijp ik het verkeerd, ben even niet mee

10. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    vind dit toch maar een raar verhaal hoor, weet niet wat jullie ervan denken.

heb het nog eens even terug gelezen en weet nieet , toch raar

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ja wel, 3 dagen ongesteld geweest na het onveilig vrijen!

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Natas, toch een raar verhaal hoor, of ze is zwanger of anders moet ze toch maar eens heel dringend naar een dokter en haar fatsoenlijk laten onderzoeken. Ze is nog zo jong, wie weet is het iets van hormonale aard.

13. Inderdaad. 3 dagen is misschien korter dan normaal maar lijkt me toch wel een volwaardige ongi. Bij een eventuele innesteling is dat toch maar een klein beetje vaak? Ik denk dat als ze iets meer ontspanning vindt die ongi ook wel komt.
    Kan me wel voorstellen dat je met spanningen zit als je vriend vast zit.

Groetjes!

14. miep

miep Lid

21 jan 2007
    14
    0
    0
    ey dames bedankt voor jullie brainsrom haha, nou ik ben vanochtend dus naar de huisarts geweest, e die vondt het ook raar, vlgens haar is er wel kans op een zwangerschap, ze heeft voor mij op morgen ochtend weer een niewue afspraak gemaakt om 8 uur.. spannnend.. wel raar mijn moder heeft het zelfde meegemaakt als mij, had ook net als mij 3 dagen gebloed, lichter ook maar bleek zwanger te zijn 4 maanden van mijn broertje:S

lichaam zit maar raar in elkaar he meiden

15. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Nou meid succes dan morgen ! dat het je mag brengen waar je op hoopt.

16. Succes! Hou je ons op de hoogte?

Deel Deze Pagina