Hallo, Is diksap de enige 'limonade' zonder toegevoegde suikers e.d. die je moet aanlengen met water? 50/50 van Roosvicee is ook oke, maar dat is kant en klaar. En ik wil dus wat je moet aanlengen met water. Alleen diksap? Of is er ook andere 'gezonde' aanlenglimonade? Groetjes, Hanna
Misschien niet helemaal antwoord op jouw vraag maar ik geef mijn meisje vaak het volgende te drinken: 2 appels in stukjes gesneden in een pan, zo'n liter water bovenop en 10 min koken. Dan eventueel heel klein beetje suiker daarbij (echt half teelepeltje is voldoenden, maar kan ook helemaal zonder) en drinken maar! Warm of koud. Mijn dochter vindt het heerlijk!
Ik geef sap zonder toevoeging en dan de helft sap en de helft water..dan is het niet zo "sterk" maar wel een lekker smaakje!
Wat een nieuw en goed idee zeg!! Dus eigenlijk bouillon trekken uit fruit?? Ga het eens proberen, is toch natuurlijker Niet dat mijn kleine al zo oud is, maar ben van plan zoveel mogelijk water aan te bieden, thee en zo min mogelijk sap etc...Sap enzo komt wat later wel vind ik