en ja hopen dat mijn temp omhoog is gegaan omdat ik zwanger zou zijn. Maar had mijn temp dan niet hoger moeten zijn. Vind dat ik ik echt een te lage temp heb om zwanger te zijn. Bij mijn vorige zwangerschap was hij min. 37.0.
mijn temp was ook niet zo hoog rond nod (nu ben ik mssn niet zo'n goed voorbeeld omdat het uiteindelijk toch mis is gegaan,maar volgens mij heeft dat niets met mn temp te maken, want hcg had ik genoeg!), volgens mij hoeft dat ook niet perse, als je maar een stijging hebt gehad na je ei, en de temp boven je coverline blijft, dan is het goed. mijn temp steeg wel later na een paar dagen overtijd naar 37,1-37,3, dus wie weet gaat hij nog verder stijgen, maar feit dat ie nu gestegen is terwijl je gisteren of vandaag je nod hebt, lijkt mij goed! ik duim heel hard voor je!
Spannend ikzelf, ik houd je in de gaten. Hier zit ik ook te wachten op ongi na tempdaling. Ik had tot gisteren echt wel het gevoel dat het deze keer raak was.
Heej surf en pookie, Spannend voor jou dus pookie, wie weet Hier tot op heden nog niks te spotten, begin het echt wel vreemd te gaan vinden nu. Maar de dag is nog niet om en morgen is er weer een dag Afwachten...
Nou dat weet ik niet, vind dat nog te vroeg om te testen. Morgen kan er ook nog van alles gebeuren helaas. Ik kijk het nog even aan, komt vanzelf ben ik bang. Ook erg benieuwd naar mijn temp morgen.
Oooohhhh my godddddd..... Op een of andere manier kon ik me toch niet bedwingen en heb ik net een test gedaan. Dit aan het einde van de dag en heb veel gedronken (water). En drie keer raden... een licht streepje Ik ben aan de ene kant heeeeel erg blij maar aan de andere kant juich ik niet te vroeg. Ben pas echt blij als ik een kloppend hartje te zien krijg. Er kan nu mog steeds vanalles gebeuren en daarom ben ik ook erg benieuwd naar mijn temp morgen. Daarnaast ben ik als de dood dat het weer mis gaat Nou stap voor stap en eerst mijn temp morgen maar eens afwachten!
Wow meid wat goed! Hopelijk vandaag dus voor jou weer een hogere temp en donkerdere streep! Hier geen temp want ik ben de thermometer vergeten.....Maar ook nog geen ongi.
oohh spannend dan pookie mijn temp is weer 0.1 omlaag gegaan maar zit nog wel boven de coverline. Ik vind het zo raar dat mijn temp zo laag is bij een zwangerschap. Zou er dan toch iets niet goed zijn???
Mijn laatst gemeten temp bij de zwangerschap van mijn meisje was ook 36,8. Prima zwangerschapstemperatuurtje dus! Ga je nog een keer testen?
oohh ok gelukkig! Dat lucht wel heel erg op Nee voorlopig nog niet, alhoewel ik miss wel vandaag nog even wat nieuwe testen ga halen. Ja ik kan het toch niet laten om te testen Maar weet niet wanneer ik ga testen. Het kan natuurlijk nog steeds zo zijn dat ik een deze dagen ongesteld ga worden/vroege miskraam. Ik blijf heel gematigd positief, kan er niks aan doen. Wellicht ook wel de goede instelling. Op de hoeveelste dag zit jij nu?
Ik zit nu op dag 31. Mijn cyclus varieert tussen de 28 en 35 dagen maar meestal wordt ik laatste of 1e dag van de maand ongesteld. Beetje vreemd eigenlijk als je bedenkt dat niet alle maanden even lang zijn. Wel had ik een paar rare lange cycli na de geboorte maar dat kwam waarschijnlijk door PCOS achtige klachten en een scheef spiraaltje.
gefeliciteerd ikzelf! ik had op nod ook nog geen 'hoge' temp, ook 36.8. een paar dagen later steeg ie naar 37,1-37,3. ben ook vrij snel gestopt met tempen omdat ik er erg onzeker van werd...
Heej surf en pookie, mijn temp is eindelijk iets gestegen, nu naar 37.0 Wel een opluchting hoor. En nu maar hopen dat hij hoog blijft Jouw temp is vanmorgen weer omhoog gegaan pookie, spannend hoor btw, kan iemand aan mijn kaartje zien of ik eventueel zwanger ben van een meerling?? Gezien het feit dat ik 3 gesprongen eitjes had namelijk...
Hèhè eindelijk jouw temp omhoog. Ik heb geen idee of je een meerling kan zien aan een tempkaartjestopic. Wel schijnt je HCG sneller te stijgen. Voor mijzelf heb ik geen hoop meer hoor. Totaal geen zw- symptomen.
Ikzelf: fijn! En dan nu stoppen met tempen, dan stop je met n goed gevoel! Pookie: kan je tempdip niet een innesteling zijn geweest?? Ik duim voor je! Ikzelf: ik denk niet dat je aan je temp kan zien of het n meerling is. Misschien dat er dan meerdere innestelingsdipjes zijn?? Geen idee. Maar wel spannend zeg!!
stoppen met tempen...hhhmmm.... ja je schijnt het aan je temp te kunnen zien, hoeft niet maar kan. Nee er is bij mij helemaal niks terug geplaatst Door mijn pco slik ik clomid en toen ik hiermee begon ben ik van laag naar hoog gegaan omdat niks aansloeg. De hoogste dosering sloeg uiteindelijk wel aan. Maar ik ben erg gaan afvallen en kreeg overstimulatie dus ben ik weer gaan minderen. Zodoende de eerste keer zwanger geworden met 100 mg. Ook in die cyclus 3 eitjes. Nu zat ik op 50 mg en had ik 4 eitjes waarvan 3 gesprongen. Dus mochten van de gyn niks doen ( dwz, dat was zijn advies ). De bedoeling was dat ik de volgende ronde naar 25 mg zou gaan maar ja, toen was ik ineens zwanger Dus de gyn zou er wel niet blij mee zijn Maar weet wel zeker dat ik niet zwanger ben van een drieling hoor!!!