Ja ik las het inderdaad al dat er niets terug geplaatst was... Maar inderdaad met clomid krijg je dan toch ook het advies niets te doen als je veel eitjes klaar hebt staan? Spannend! En drie kan dus eigenlijk ook!! Krijg je nu ook snel n echo om te checken hoeveel t er zijn?
Indd surf, dat advies hadden wij ook gekregen maar die kreeg ik iedere maand... En ja theoretisch gezien kunnen het er 3 zijn maar daar.geloof ik niet in Hooguit 2, afwachten dus.
ik vind mijn hcg stijging nogal snel gaan. In mijn vorige zwangerschap heeft het hcg er 8 dagen over gedaan vanaf de eerste test totaan de laatste, nu in 3 dagen. Dat is toch bizar!? Of is dat normaal???
Dat genieten zal pas komen nadat ik een kloppend hartje zie, tot die tijd blijf ik in spanning zitten! Logisch ook maar probeer me er in ieder geval bij te ontspannen, anders is het ook niet goed!
Of het is toch een 2-ling Weet jij al wanneer je een eerste echo zal hebben? IK moet deze week het ZH bellen en vragen of ik weer in aanmerking kom voor een vroege echo, voor de zw van mijn dochtertje heb ik een MA en een MK gehad. Ik moet sowieso naar het ZH want mijn dochtertje is uiteindelijk ook ter wereld gekomen met een KS.