hulp/informatie nodig...

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door HVN2013, 2 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hallo dames,

Volgens mij ziet mijn temperatuurkaartje er goed uit tot nu toe maar nu was mijn vraag eigenlijk of ik al iets aan mijn temp kan merken op een eventuele zwangerschap... Want ik dacht eigenlijk dat tegen de tijd dat ik ongie moet worden en als mijn temp dan zakt dan word ik waarschijnlijk ongie maar als hij hoog blijft en ongie blijft weg dan ben je toch hoogstwaarschijnlijk zwanger toch?

bedankt alvast !!!:D
    Kuss

2. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Nou... ik weet niet of je dat zo kunt afleiden... Als je zwanger bent, blijft je temperatuur bijna altijd hoog. Er zijn ook vrouwen die zwanger zijn terwijl ze toch een wat lagere temp hebben, maar dat gebeurt niet zo heel vaak.
    Andersom; de vorige ronde begon mijn menstruatie al terwijl mijn temp nog hoog was. Die zakte pas op de tweede dag, toen het echt doorzette (maar ik had die eerste dag al rood bloed). Dus ja, hoe graag ik 't ook aan mijn grafiek zou willen zien, ik vrees dat dat niet kan. :(

3. liesje1

liesje1 Actief lid

2 aug 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Ik heb een linkje voor je gevonden. Daar staan een aantal mogelijk soort kaarten en hoeveel % kans er dan op een zwangerschap is...

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Nou..het verschilt van vrouw tot vrouw, want de dag dat ik positief testte, was mijn temperatuur juist gekelderd. Ik dacht zelfs dat ik het me helemaal had verbeeld, want ik voelde me de dagen ervoor ineens heel vreemd en zwanger. De dag erna, 14 DPO was ie ook nog laag en tgoen ging ie weer omhoog.

Dus het kan verkeren..

5. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

heey liesje,

Ow fijn ik ben erg benieuwd naar die link, alleen hij staat niet in jouw bericht erbij ahahhah :D

Kuss

6. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

heey dames,

Bedankt voor de reacties !!!

Nou dan weet ik dat ik vanalles kan te zien krijgen in mijn grafiek en dat het eigenlijk ook nog van alleskan betekenen ahhahah.

Als ik wat langer temp word alles me wat duidelijker ahahahh
    Kuss

Deel Deze Pagina