Boekenbalie.nl??

Discussie in 'De lounge' gestart door Duna, 7 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Hoi,
    Mijn moeder is overleden en had honderden boeken. Zonde om weg te gooien, maar geen idee wat ik er mee moet.
    Toen vond ik boekenbalie.nl... Nu heb ik de boekenbalie app gedownload en ik zou een mooi bedrag krijgen voor een groot deel van die boeken. Maar ik vraag me af of het niet te mooi is om waar te zijn.
    Zijn er mensen die ervaring hebben met boekenbalie.nl?
    Ik hoor het heel graag!

2. lavender

lavender Actief lid

30 jan 2015
    179
    151
    43
    Allereerst gecondoleerd.

Ik heb geen ervaring met boeken verkopen, maar heb er wel eens een boek gekocht. Ging allemaal keurig.

3. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Gecondoleerd met het verlies.
    Ik heb geen ervaring maar lees mee,mijn schoonvader heeft ook een wand vol boeken van m'n schoonmoeder. Die kunnen ook weg in principe. Dus ben benieuwd of iemand ervaring heeft.

4. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Ik heb de app even gedownload maar zelfs voor vrij recente boeken krijg je soms maar 0,10 0,40 of 0,50 cent.. dan geef ik ze liever weg aan iemand die er blij van wordt..

5. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik heb ontzettend veel boeken waar ik vanaf wil, klinkt interessant!

6. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Via de app zeggen ze dat ik voor sommige boeken 8 euro krijg (mijn moeder las niet de standaard romans) dus ja... maar wil ze ook liever naar een goed doel brengen als het oplichters zouden zijn... vind het lastig...

7. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Ik had wat reviews gezocht online en dit schijnt te zijn doordat de boeken nog veel in de handel zijn en daardoor niet bijzonder. Ik had net even gekeken. Voor een nieuwe GoT boek (soft cover) krijg ik 0.50 maar voor een oudere maar wel hard cover Got krijg ik 3.90.

8. koek

koek Actief lid

23 mrt 2012
    311
    37
    28
    NULL
    NULL
    Ja, ik heb ervaring met ze, ging prima. Ik wou vooral snel van mijn boeken af, los verkopen duurt lang/ loont nauwelijks.
    wat ik mij herinner is dat vooral reisboeken/ fotoboeken veel opbrachten. nieuwere populaire romans nauwelijks. Opsturen/ contact en geld ontvangen ging allemaal vlekkeloos.

9. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

18 feb 2014
    837
    303
    63
    Wat voor boeken zijn het? Oudere boeken?

10. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Sorry voor de late reactie, was nogal druk en afwezig de laatste weken.
    Hoop vanaf nu mijn leven weer een beetje op de rit te krijgen.

Ik heb besloten dat ik ze maar gewoon naar ze toe ga sturen en dan maar zien wat we er voor krijgen. Als ik ze naar de kringloop breng, krijg ik er sowieso niets voor.

Het zijn zowel oudere als nieuwe boeken, maar vooral spirituele boeken en boeken over NLP en psychologie achtige dingen.
    Heb 6 verhuisdozen vol die ik in zou kunnen leveren en volgens de app moet het een flinke smak geld opleveren. Geloof niet dat we het er ook echt voor gaan krijgen, maar we gaan het zien :)

Deel Deze Pagina