is er nog een sprankje hoop? (6w1d: lege, kleine vruchtzak)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door taliaa, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    ook hier nog een wonderbaarlijk verhaal... niet van mij maar van een collega...
    zij is zwanger geraakt middels clomid, dus wist ook zeker wanneer ze zwanger geraakt is... toen kreeg ze met 6 weken een echo en er was niet veel te zien... alleen een vruchtzakje maar geen vrucht...
    week later moest ze terug komen voor een echo... toen wel een stipje (vruchtje) te zien, maar geen hartje oid.....
    toen adviseerde de gyn haar om het te laten curriteren... dit wilde ze niet. als het na 2 weken nog niet vanzelf was weg gegaan moest ze weer terug komen... dit was het geval! toen kreeg ze voor de zekerheid weer een echo (deze was eigenlijk meer om te kijken of het echt nog niet weg was) en wat denk je??? een vrucht met een kloppend hartje!!!!!
    ze is toen wel een week terug gezet...maar heeft nu een kern gezonde zoon!
    sterkte nog en houd hoop!!

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.203
    113
    Brabant
    JOEHOE... dank je! ik word helemaal vrolijk van zulke verhalen zeg!!!

3. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    De arts was juist heel positief na die 1ste echo, terwijl ik alle hoop verloren had.
    Dit omdat ik de vorige zwangerschap ook een echo kreeg met 6+1 weken en toen wij al een heel mooi vruchtje met kloppend hartje zagen!
    Tja, en als je dan bij de volgende zwangerschap dit NIET ziet met 6+1 weken, dan word je heel erg bang en ongerust.

Ik had de echo op 24 dec. en moest daarna 2 weken wachten voor de volgende echo.
    Alleen heb ik zulke enorme rotkerst dagen gehad dat ik na de kerst direct weer gebeld heb en gesmeekt om een echo die week!
    En gelukkig kreeg ik die en bleek ik gewoon netjes conform termijn zwanger te zijn ;)

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

o meiden, wat fijn dat jullie van die mooie succes verhalen hebben!! Echt super voor jullie!

En taliaa, ik heb dus alsnog goede hoop dat ook jou situatie helemaal goed komt! Ik bedoel, ik kan natuurlijk niet in je buik kijken en het met 100% zekerheid uiten, maar het voelt gewoon nog wel goed bij jou.... hoop zooooo dat ik gelijk heb, dat MOET gewoon!!

Hoe laat ben je woe aan de beurt??

kus

5. ForeverYours

ForeverYours Niet meer actief

Dank je voor je ruggesteuntje... maar dat zou nu andersom moeten zijn... Ik duim voor je dat alles goed is...

En het is toch wel mooi om te lezen dat er zo veel wondertjes zijn... En vooral bij die ene collega... al bijna weg laten halen en al... en toch is alles goed!!

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.203
    113
    Brabant
    :) ja heerlijk die succesverhalen!
    Heb vandaag even een breakdown gehad... Nog 2(!!!!) nachtjes slapen!

7. Paske

Paske Actief lid

3 feb 2009
    188
    0
    0
    Heel veel succes woensdag. Ik hoop echt voor je dat alles gewoon goed is. Zal heel hard duimen :)

8. januari2010

januari2010 Niet meer actief

O, ik dacht dat je vandaag al naar het ziekenhuis moest dus ik denk even kijken of er al meer bekend is maar lees nu dat je pas woensdag moet!!

Pfff... denk aan je!!

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.203
    113
    Brabant
    dank je! lief van je! (jullie)
    maar nog minder dan 24 uur en ik voel me nog steeds hartstikke zwanger!!!!

10. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Ach meiske toch, ik lees nu je verhaal. Hier geen ervaringen die ik met je kan delen maar wil je toch laten weten dat ik met je meeleef en je veel sterkte wens! Als ik alle verhalen hier zo lees, dan is er nog behoorlijk wat hoop! Sterkt!

11. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik hoop dat je morgen een goede echo hebt! Houd ons op de hoogte! Hoe laat moet je morgen?

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.203
    113
    Brabant
    om 1510... loopt wel uit en ben daarna ook niet meteen thuis... maar morgenavond horen jullie het. tien over 3, wie verzint die tijd?? had liever 5uur in de ochtend gehad!:)

13. Jee meid, wat een spanning! ik duim voor je dat je morgen heel goed nieuws mag krijgen!!!

14. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Ik ben tijdens mijn laatste zwangerschap met de termijnecho twee weken terug gezet. Terwijl ik gewoon wist wanneer ik zwanger was geworden.
    Sommige baby's doen er in de beginfase gewoon wat langer over om de weg naar de baarmoeder te vinden en in te gaan nestelen. Dat was in ieder geval hetgene wat de gynaecoloog mijn toentertijd vertelde. Je kan pas met 11/12 weken echt meten hoe lang je precies zwanger bent.
    Hopelijk heb jij ook gewoon een wat langzamere baby en zie je morgen een klein rijstkorreltje met een knipperlichtje. Ik hoop het écht voor je!

15. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hier ook eenzelfde situatie: 9 febr ongi geweest en 28 febr soort van (beide kunnen dus). Op 8 april echo gehad en daar waren vrucht & zakje ws 5 weken. Vanavond echo gehad en daarop was het zakje 8 weken en de vrucht ruim 6 weken. Een missed abortion volgens de echoscopiste. Wij hebben onze twijfels omdat alles erg snel ging en ze weinig tijd nam om het vruchtje goed in beeld te brengen.

Bovendien als ik zo hier sommige verhalen lees, komt e.e.a. wel vaker voor en is het lekker makkelijk om het maar even "weg te laten halen". Ze gaan overleggen met de VK, maar wij willen graag een nieuwe echo over een week of 2 of een second opinion.

@ Taliaa: veel succes morgen en hopelijk gaat alles helemaal goed met de kleine!

16. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Heeeel veel succes vanmiddag Taliaa !!!!!

Ik ga superhard voor je duimen!!!

17. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Heel veel succes vanmiddag taliaa !!!

18. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    heel veel succes!!!! laat je wel iets weten???

19. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Heel veel succes vanmiddag!! Kom vanavond weer even kijken, hoop zo dat alles goed is en jij ook zo'n verhaal hebt als deze andere meiden.

20. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Ik lees je topic net en wil je even veel succes wensen voor vanmiddag. Ik hoop op goed nieuws!

Deel Deze Pagina