Veel succes vanmiddag! Ik hoop voor je dat je tot die tijd wat afleiding kunt vinden (zal wel moeilijk zijn).
dank je lieve meiden. heb vanochtend gewerkt, daarnet gelunched met collega's en nu thuis. Voel me iets minder zwanger inmiddels, maar dat kunnen ook zenuwen zijn... ik laat vanavond iets weten!!
Hee meid, hoe is het gegaan??? Spannend zeg, ik hoop dat je ons straks goed nieuws mag komen brengen!!!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Wij horen dus ook bij het WONDERgedeelte!!! alles klopte (letterlijk) hartje, vruchtzak, kindje, alles op een termijn van 7w3d, terwijl ik nu dus 7w2d zou zijn!!!! en vorige week nog 5w2d gemeten en geen kindje... ikkuh janken joh..... maar nu van vreugde!!!!!!!!
jezus ewat zal je geschrokken zijn vorige week gefeliciteerd echt genieten MAAAAAAAR verander wel je tekst onder je naam hehe dat bekeek ik begin hehe
Meid onwijs gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt heel erg gaaf voor jullie. Geniet ervan!!!!!!!
Ik heb niet eerder gereageerd op je topic, maar wel meegeleefd. Ik ben heeeel erg blij voor jullie, zit hier met tranen in mijn ogen. (stomme emo muts) Gefeliciteerd!!! Mykelti, voor jou ga ik nog even door met duimen. Dikke knuf.
Haha wat grappig, ik ben op 13 december uitgerekend. Zullen we elkaar een 'hart onder de riem' steken hihi. Succes en lekker genieten hoor.
Jaaaaaaaaaaaaaaaa wat enorm goed meis !!!! Net als de mijne, zo'n wondertje wat gewoon graag wou blijven