Vandaag testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Nemo1984, 13 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    Hallo meiden,

Straks maar even een test halen, twijfel tussen die van de action of kruidvat. Had nooit gedacht dat ik nog zou testen na de geboorte van mijn zoon maar ben niet ongesteld geworden in stopweek.. en aan het begin van mijn strip 1 vergeten! Pff dus ben zo nerveus!!
    Die van de action zullen toch ook wel goed zijn?

2. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Als je zanger bent reageert elke test :)

Wanneer was je stopweek

3. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38
    Die van de action zijn ook wel prima hoor, alleen de gewone reageerden bij mij iets minder dan de kruidvat test, de extra gevoelige heb ik nooit gebruikt

4. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    Ik zou eigenlijk vandaag moeten beginnen met nieuwe strip

5. Noorie

Noorie Niet meer actief

Spanennend!! Ik zelf vond Kruidvat2v5 testen het fijnst

6. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Owjee dat is spannend. Zou kruidvat doen.

7. Joy13

Joy13 Bekend lid

21 sep 2013
    569
    6
    18
    Rijswijk..
    spannend zeg! ik zou zeggen kruidvat die gaf bij mij voor NOD zelfs een 2e streep hihi

8. mom2be88

mom2be88 Bekend lid

14 mrt 2016
    652
    165
    43
    Ik zou ook kruidvat doen! Goede testen! Spannend en succes!

9. Aries

Aries Niet meer actief

Bij mij waren ze van de Action veel duidelijker dan van het Kruidvat, maar beiden zullen wel een streepje geven als je zwanger bent.

10. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    Nou.. had alsnog action gehaald want die was eerder open. Volgens mij is de test negatief. Maar het zit me totaal niet lekker. Heb in mn stopweek 1 druppel helder bloed gehad en normaal (echt al jaren) is het dagen achter elkaar heel veel..
    Moet ik toch even de ha bellen?

11. Noorie

Noorie Niet meer actief

Je kan altijd bellen, vooral omdat het je niet lekker zit.
    Als je zwanger was had de test denk ik nu wel positief moeten zijn aangezien je vandaag met je nieuwe strip zou starten.

Heb weleens gehoord dat je weleens een menstruatie met de pil over kan slaan maar ik zou ook zeker bellen, zou mij ook niet lekker zitten.

12. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    Ok.. stom he dat ik zo twijfel! Ergens zo blij dat het niet positief was. Bij mijn zoon nl een hele heftige zwangerschap gehad. Maar waarom dan toch stiekem teleurgesteld... ik ben al aan het bellen met ha maar ze hebben pauze!
    Een vriendin van me zegt; zou het toch niet je innesteling kunnen zijn aangezien het 1 druppel was en je in het begin pil vergeten bent maar dat kan toch niet.. (fijn zo'n vriendin die je hoofd gek maakt haha)

13. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Denk dat je je geen zorgen hoeft te maken er komt eerder geen als wel een innestelingsbloeding voor...
    Misschien is je lijf van slag door het vergeten van de pil...

14. Noorie

Noorie Niet meer actief

Die druppel bloed is idd wel typisch maar ik denk echt dat je nu wel een duidelijke test had gehad hoor.
    Spannend hoor, snap ergens de teleurstelling wel

15. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    Net de ha gebeld. Aangezien test negatief was, wel gewoon beginnen met nieuwe strip en volgende stopweek afwachten. Ik weet dat bet beter is zo, maar het roze wolkje kwam hierdoor een beetje 😢
    Maar ik moet me eroverheen zetten en blijven bij onze beslissing. Bedankt meiden voor de reacties!

16. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    Ok.. sorry maar begrijp me lichaam niet!!! Had gebeld met huisarts dat ik negatieve testen heb. Maar ze willen me alsnog zien. Ze zegt dat het wel raar is dat ik helemaal niet ongi ben geworden en wel onwijs moe ben. Mssn maak ik me druk om niets maar wat willen ze nou doen? Heb toch negatieve testen...

17. Emir

Emir Actief lid

7 jul 2014
    364
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik slik al jaren de pil en heb een aantal maanden geleden in de stopweek geen menstruatie gehad.
    Ook nog nooit mee gemaakt en tijdens het gebruik van de strip wat kleine bloedingen gehad.
    De huisarts zei toen dat het een doorbraakbloeding was alleen ik had dat echt nog nooit gehad.
    Ik weet van mezelf dat ik ook vol met spanningen zat/zit.
    Wil graag een 3e kindje alleen mijn man niet.
    Ben toch gestopt met de pil om heel even de hormoonhuishouding weer normaal te krijgen.
    Misschien heb jij ook last van stress of spanningen?

18. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    Nee geen extra spanningen.. maar meestal wil een huisarts je niet zien na 1x niet ongi te worden dus vraag me gewoon af waarom moet ik daarheen.. heb gezegd 2 nega testen..enige waar ik last van heb is gelige afscheiding en moe

19. Noorie

Noorie Niet meer actief

Ik zou me niet te druk maken ts, ze gaan misschien even een test met je doen en waarschijnlijk vragen of je veel stress oid gehad hebt.

20. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Heel soms testen mensen negatief terwijl ze zwanger zijn... maar das nihil misschien wil de HA dat toch uitsluiten door bloedtest of iets?

Deel Deze Pagina