50-50 :(

Discussie in 'Miskraam' gestart door LeennKen, 21 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    Hallokes allemaal.

Donderdag zijn we s avonds naar de spoed "gevlogen". Ik had al heel de namiddag buikpijn en bloedverlies.. De week ervoor had ik ook bloedverlies (al was het toen bruin en nu plots helder rood) en toen was alles goed.. Nu kregen we ander nieuws..

Ik ben 6.5 week zwanger (we dachten 5 weken!) en we hadden 50% kans op een miskraam...

Wa het allemaal nog een beetje erger maakt is dat we donderdag op de echo ons kindje haar/zijn hartje voor t eerst hebben horen kloppen.. t klopte niet echt snel (naar mijn mening)... maar toch.. het hartje klopte nog..

De gyna zei ook van.. voor de moment zit het er nog in.. maar hij keek heel bezorgd :(

Ik heb nog steeds zwaar bloedverlies (meer slijmen dus geen "brokken") en veel buikpijn.. Woensdag mag ik terug gaan voor en echo.. maar pff ik kan niet zo lang wachten :( ik wil maandag al gaan kijken :(

Nu heb ik verhalen gehoord van mensen die 9 maand last hadden van vanalles en het kindje gezond was.. ik weet echt niet wat denken... nog mensen die ervaring hebben met zwaar bloedverlies?

2. manniej

manniej Lid

8 mrt 2012
    77
    0
    0
    Hoi,

Kan je geen spoedecho krijgen?
    Ik heb zelf vanaf week 6 tot week 8 bloedverlies gehad.. Variërend van licht tot extreem met ook krampen. Heb 2 keer een spoedecho gehad bij de vk. Bij mij is het bloeden na week 8 gestopt. Ben nu 11+3 en alles is prima met de beeb. Dus het kan goed gaan.
    Heel veel succes en sterkte, de onzekerheid is verschrikkelijk :(

3. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    mijn gyn zei altijd dat je met bloed 50-50 kans had dat het goed ging, alleen bij was het alle keren (5) mis toen er bloed kwam. Maar ik heb ook genoeg verhalen gehoord dat alles is goed gegaan. Helaas is er echt niks van te zeggen en moet je geduldig afwachten. Ik hoop voor jullie dat alles goed gaat!

knuffel Miek

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heel veel sterkte met wachten,vreselijk is dat hè!!

5. fatima26

fatima26 Lid

25 mrt 2012
    94
    0
    0
    mijn geliefde
    huisje
    veel sterkte met w8en :(

6. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    Heylaba,

Thx voor de reacties.

Ik ga morgen bellen of ik vroeger mag komen...
    Amai vandaag was de hel... nog steeds bloedingen en zo een pijn..ook veel slijmen verloren.. dus ik vind het moeilijk om nog positief te denken... Ik heb alles gedaan wat de gyn zei.. rusten rusten en nog is rusten :( al ben ik daar nie voor gemaakt maja.. =( Deze avond ist eindelijk beter...de gyna zei dat het bloeden binnen de 48uur moest stoppen.. we zijn ondertussen 72uur verder :(

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Zou ook proberen of ze kunnen zien of het mis is of niet. Heel veel succes. Het ziet er niet goed uit maar ga wel heel hard voor je hopen...

8. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
  9. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    We hebben ons kindje dus verloren.. alles was weg.. ik moet enkel volgende week nog eens op controle gaan.. Ze zei dat het heel vaak mis gaat, misschien wel vaker mis dan goed.. maar dat het niet direct aan mij of mijn vriend lag.. alles 'werkte'.. gewoon iets mis in de celdeling ofzo...

10. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Heel veel sterkte met het verwerken!

11. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25