zwanger worden lukt niet, mijn verhaal

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Blanco, 12 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blanco

Blanco Lid

12 okt 2017
    8
    0
    1
    Vrouw
    Hallo Allemaal, ik ben nieuw hier en ik wil mijn verhaal doen.
    Ik ben 24jr en ik ben al 1,5 jaar bezig om zwanger te worden maar nog niet gelukt helaas.
    Sinds het stoppen met de pil hoopte ik dat mijn cyclus meteen goed zou beginnen, zo leek het ook. Eerste twee maanden cyclus van 30 dagen. Derde cyclus 40 dagen, vierde cyclus ook 40 en vijfde cyclus ergens in de 27 enz enz, zeer onregelmatig. Na halfjaar had ik ineens een cyclus van 26 en dat was vreemd. Ha geweest en hij adviseerde mij ovulatietesten. Dat deed ik alvanaf het begin. Na paar maanden terug gegaan en ik was niet gerust want cyclus was nog super onregelmatig, veel krampen etc tussendoor. Naar gyn doorverwezen. Intake gehad. De maand erop ben ik opgenomen door inwendige eisprong bloeding (?) nooit eerder van gehoord. Mega mega mega ondragelijke pijn gehad en aan de pijnstillers geweest, paar dagen niet kunnen lopen en daarna ging het weer beetje. Toen bij de gyn geweest en daarna paar keer weet van ene afdeling naar het andere, verspilde maanden. Uiteindelijk bij een andere gyn geweest en moest een temperatuur kaart bijhouden. Had een goede cyclus met eisprong, tweede temperatuurverhoging dus zag er goed uit. Allerlei testen gedaan soa etc en alles was goed. Bloedtesten goed. Vreemd dat het niet lukt.
    Man ook goede fertiliteits uitslag gehad.

Laatste twee maanden cyclus van 37-38 en deze maand 29e dag bruinverlies. Tweede dag beetje bloed in bruinverlies en 4e dag was het allemaal gestopt. ( mijn hele leven een menstruatie gehad van 7 dagen, vaker gehad dat ik alleen bruinverlies had maar ook dat duurde 7 dagen, raar )
    Bij gyn geweest en slijmvlies was dun, waarschijnlijk toch menstruatie geweest en nu start van nieuwe cyclus.
    Moest bloedtesten voor hormonen en wellicht een baarmoeder scan maken met contrast.

Iemand ervaringen mee?
    Heeft iemand ervaring met hoe het gaat na feze behandeling in zh ? Vervolgstappen ?

Ik hoor het graag

2. Blanco

Blanco Lid

12 okt 2017
    8
    0
    1
    Vrouw
    Reacties zijn welkom

3. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Geen ervaring... Maar je topic staat nog geen uur op de website.... Een beetje geduld, iemand zal echt wel reageren.

nizzie86 vindt dit leuk.
  4. Blanco

Blanco Lid

12 okt 2017
    8
    0
    1
    Vrouw
    Bedankt

5. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Hoi Blanco,

Aan de hand van de uitkomsten van het bloedprikken en de scan zal er waarschijnlijk een plan van aanpak gemaakt gaan worden. Vaak willen ze je dan ook wel een ronde volgen met echo's etc. Hopelijk heb je snel duidelijkheid en kunnen jullie door!

Blanco vindt dit leuk.
  6. Dreamingmommy

Dreamingmommy Nieuw lid

13 okt 2017
    4
    0
    1
    Vrouw
    Hey Blanco,

Heel herkenbaar je verhaal. Mijn man en ik zijn nu ook 1,5 jaar bezig. We moeten nog een paar maanden proberen voordat we weer terug mogen naar de fertiliteitskliniek. We zijn er al geweest en toen was alles in principe goed.

Maar het is zo'n eenzaam en frustrerend proces! Vandaag ook weer ongesteld geworden.. bah..

7. Blanco

Blanco Lid

12 okt 2017
    8
    0
    1
    Vrouw
    Fijn dat je je erin herkent, maar jammer dat je er ook in zit. Vervelend dat je nog niet naar fertiliteitskliniek kan, nog geen onderzoeken gehad?

Deel Deze Pagina