14 miskramen? Achgossie meid Ik hoop dat je HCG gaat stijgen, die laatste KV test zag er bij mij namelijk ook zo uit in het begin. Weten ze waar het door komt dat je zoveel miskramen gehad hebt?
nee helaas niet, het waren wel allemaal vroege miskramen hoor tot max 7 weken. ik en mijn man zijn beide onderzocht. Alle mogelijke oorzaken zijn onderzocht en we zijn gezond verklaart. Beide chromosomen ook bekeken etc Ik loop al vanaf begin 2008 bij de gyn gek genoeg en gelukkig wel 2 gezonde meisjes tussendoor gekregen En in 2014 ineens 2x een bbz gehad, rechter eileider verwijderd. Dacht dat we alles nu wel gehad hadden, maar blijkbaar toch weer nog meer pech..
Hee hallo.. Ten eerste duim ik heel hard voor je!! Misschien heb je iets aan mijn ervaring? Ik heb 3 dagen voor NOD bloed laten prikken en mijn hcg waardes waren 30.. Ook ik had schommelende testen.. Nu bijna 7.5 week zwanger van een tweeling waar allebei de hartjes van kloppen Dus houd moed
dankje, oh super leuk, en een tweeling nog wel Gefeliciteerd, geniet ervan ja je geeft me wel een beetje hoop alleen ik zit na nod.. denk ik dat weet niet zeker wanneer mn ei is geweest ik doe elkaar maand ovutesten en juist deze maand niet haha maar ik had gedacht dat tussen woe en zaterdag mijn nod was maar gelukkig weet ik woensdag mee Bedankt
Nog even doorzetten dus.. Wij morgen intake vk.. Ben benieuwd ik blijf zowieso in het ziekenhuis voor controle maar gyn zei dat intake nooit verkeerd was dus morgen hopelijk weer een echo.. Best wel zenuwachtig ben heel benieuwd
spannend hoor en die echo zal je vast wel krijgen want ik denk dat iedereen het bijzonder vind om even naar 2 kleine frummeltjes te koekeloeren hihi