Wel of geen eisprong op komst?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lappie, 18 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    #1 Lappie, 18 nov 2012
    Laatst bewerkt: 18 nov 2012
    Hallo allemaal,
    Zit even met een vraag.

Op donderdag 1 november slechte echo gehad met 9 weken zwangerschap. Kindje is 6,3 weken geworden.
    In de nacht van 6 op 7 november een miskraam gehad met behulp van Cytotec (tabletten).

Tot nu toe had ik nog steeds positieve zwangerschapstesten, dit heb ik elke 2 á 3 dagen getest. Gisteren eindelijk een heel licht streepje gehad en vandaag een 'tuurtest'. Dus bijna omo-wit maar toch nog niet helemaal.

Ook mijn eerste ovulatietest gedaan vandaag (digitale van cb) en jawel een smiley.
    Nu weet ik dat deze test ook op het hcg-hormoon kan reageren, vandaar mijn twijfel.
    Het is vandaag dag 12 van mijn cyclus (eerste na mk dus). In de ronde voor/van mijn zwangerschap had ik ook op dag 12 een smiley.

Is deze smiley nu 'echt' of reageert hij nog op het kleine beetje hcg in mijn lichaam?? :(
    Mijn cyclus is normaal gesproken altijd regelmatig, ongeveer 28 dagen.
    Wat denken jullie? Wel of geen eisprong op komst???

Oh en vanavond zomaar zin in sex.... en dat is op zich wel een aanwijzing bij mij.... (heb ik namelijk niet altijd zeg maar)

2. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Iemand??

3. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Ik durf het niet te zeggen..
    Heb er geen ervaring mee..
    Maar als ik logisch na denk.. (voor zover ik dat kan)
    Als je zwangerschapstest negatief aangeeft of bijna negatief..
    Lijkt me het sterk dat een ovulatietest positief aangeeft door het kleine beetje HCG..
    Ik zou voor de zekerheid KLUSSEN!
    En ik hoop op een snelle zwangerschap voor jou!

4. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik vind het zo spannend.
    Cd12 een positieve ovu-test gehad.(tuurstreepje zw-test).
    Daarna alle dagen negatieve ovu-test en zw-test is nu echt helemaal negatief.
    Zou het dan toch een 'echte' positieve ovu-test geweest zijn??
    Vorige ronde op dag 13 en nu dan op dag 12 (na miskraam) zou op zich kunnen toch?
    Op cd 11, 12 en 14 geklust....
    Op 4 of 5 december is mijn nod... ik hoop het zo.
    Kan nu al niet meer wachten...... :)

Deel Deze Pagina