hallo, ik heb een heleboel twijfels... 5 oktober `08 testte ik op dag 45 (zo`n 10 dagen overtijd, onregelmatige cyclus) positief. 2,5 week later, vlak voor de 1e echo, heb ik een miskraam gehad. daarna een cyclus van 45 dagen, een cyclus van 30 dagen en afgelopen donderdag (dag 39 van mijn cyclus) heb ik 2 twijfeltesten gehad, met een heel vaag streepje. morgen ga ik weer testen en hoop ik natuurlijk op een vet positieve test! nu heb ik een beetje gezocht op internet en gelezen dat je meer kans hebt op een miskraam als je ruim overtijd positief test. dit kan doordat het vruchtje niet goed innestelt, of groeit, maar t lichaam na een tijdje wel HCG aanmaakt omdat er wel wat zit. heeft iemand hier ervaring mee? ik voel me erg onzeker en heb ontzettende moodswings... soms blij, maar meestal verdrietig of chagerijnig. heb de vk al wel gesproken(hadden gezegd dat ik altijd moest bellen met vragen) en ze hebben al een echo voor me gepland op 25 feb, mits ik goed positief test daarvoor. liefs ellen
nou lijkt mij niet.... ik had bij de eerste pas met een cyclus van 35 dgn en 21 dgn overtijd pas een positieve test.. de testen daarvoor waren allemaal negatief... twerd een kerngezonde zoon... afgelopen november teste ik een paar dagen voor NOD (cylcus 28 dgn)positief.. dat ging mis met 5,3 wk.. dus in mijn geval is het eerder het tegenovergestelde.... KNUFFF. hoop dat je snel super zkerheid hebt meid...
Het zegt volgens mij helemaal niks hoor....sommige vrouwen maken gewoon minder HCG aan.Ik teste positief 3 dagen voor Nod en dat is wel fout gegaan en je hoort van mensen,die de hele zwangerschap licht blijven testen en gewoon een gezond kindje krijgen.