Hallo meiden, Allereerst wil ik even zeggen dat ik weet dat dit niet in het goede onderwerp staat, maar in dit onderwerp krijg ik de meeste zinnige reacties denk ik.. Ik ben inmiddels aardig wat dagen overtijd. De cyclussen hiervoor werd ik precies 14 dagen na mijn eisprong ongesteld. Nu heb ik (99% zeker) mijn eisprong op 19 februari gevoeld. Ik test alleen niet positief! Is er nog hoop? Met andere woorden: wie testte er ook pas heel laat na haar nog positief? Liefs
Waarom ga je niet even naar je ha en vraag je om een bloedtest, dan heb je meer duidelijkheid. Er zijn trouwens zat vrouwen die pas heel laat positief testen dus er is zeker hoop, maar bereid je ook voor op het feit dat je lichaam je gek kan maken. veel succes!
Het lijkt mij sterk dat je nu nog positief zou testen, vooral omdat je vorige cyclussen regelmatig waren. Een test zou 11 dagen na je NOD wel positief moeten zijn... Heb je al wel testen gedaan? Liefs Monique
Ik had de huisarts vorige week donderdag gebeld en gevraagd om een bloedtest. Hij wil dat ik eerst daar een urinetest kom doen. Maar omdat ik me vrijdag had verslapen, kon dat niet meer. Ik heb al verschillende tests geprobeerd. Op de sensitest dipstick krijg ik hele lichte streepjes. De clear blue conceptie indicator zegt 'niet zwanger'. Heb zelf nog weinig hoop dat ik nog positief ga testen, maar vind het raar dat mijn ongesteldheid niet doorzet. Ik heb nu al een dag of 5 een gevoelige baarmoeder en af en toe vlagen van misselijkheid. Lijkt net alsof wat er zit er op de een of andere manier er niet uit kan ofzo.. Zo'n gevoel is het..
Wat zijn hele lichte streepjes? Want ik had ook een hele lichte streep en ik heb hier nu een gezonde baby liggen...
Gefeliciteerd met je kleine In mijn fotoalbum staat een foto van 1 test. Alleen het streepje was in het echt wel duidelijker te zien. Op welke test had jij een lichte streep?
Ik zat eventjes naar je foto te kijken maar zie niet echt een streepje.. Ik heb 'vals positieve' testen gehad van sensitest, maar die waren wel duidelijker
Ik kreeg em toen niet duidelijker op de foto, want als ik de camera dichterbij hield, kon hij de test niet meer scherp stellen.. Echt vervelend dat je een valse test kunt hebben..
nou ik heb met die test ook een heeeeeeeeeeeeel licht streepje gehad kon je ook neit zien op de foto en je zag het streepje alleen als je de test in het licht hielt maar ben toch echt zwanger maar ja bij mij werdt hij wel elke dag duidelijker en ik heb de test 7 dagen voor mijn nod gedaan dus vind eht een beetje raar dat je nog neit ongi bent geworden en zou idd ff je urine bij de huisarts langs brengen
Ik denk het niet, want heb voor 99% zeker mijn eisprong op dag 16 gevoeld. BIj de cyclus van 54 dagen had ik die op dag 40.
Koop een clearbleu test! Mijn testen waren in het begin ook heel onduidelijk en clearbleu pakt een beetje hcg al snel op en staat er gewoon duidelijk zwanger of niet zwanger!
Heb ik al gedaan. Die was de 13e negatief. Maar omdat ik mijn ei volgens mij echt heb gevoeld, vind ik het erg raar dat ik nog niet ongi ben... Ik ga dinsdagochtend een urinetest doen bij de ha als ik thuis nog geen duidelijkere test heb..
Misschien heb je toch iets anders gevoeld als je eisprong.. Ik hoop dat de huisarts je een bloedtest geeft en dat je dan wat meer duidelijkheid hebt..
hey nen, is je progesteron wel eens geprikt vanwege de pco? want misschien is het daardoor geen goede eisprong en zet het nu niet door? Nou ja hoop dat je ha je verder kan helpen want dit is ook niks lijkt me :S
ik had thuis een positive test en bij de dokter pas een week later dus met 5 weken. maar je niet druk zolang je niet ongesteld ben is er hoop! probeer het gewoon over een paardagen pas weer laat het nu even rusten.
ik teste bij de eerste met een strakke cylcus can 35 dagen pas positief toen ik 21 dgn overtijd was.. ik was toen 7,6 wk zwanger.. de testen daarvoor waren negatief..
@ emma, ik denk dat dat wel geprikt is, want toen ze het net hadden vastgesteld werd inderdaad mijn bloed geprikt om vanalles na te kijken. Maar ik weet niet precies hoe het toen zat met mijn hormonsters. Jij begint al een mooi buikje te krijgen! Chubby & bruisje, bedankt. Dat geeft me toch een beetje moed! Omdat ik dus pco heb, heb ik ook duphaston voorgeschreven gekregen om te gebruiken wanneer mijn ongesteldheid niet komt. Ik heb vanmorgen de eerste pil maar genomen. Wanneer ik toch zwanger blijk, kan dit medicijn geen kwaad voor de ongeboren vrucht. En wanneer ik niet zwanger ben, komt straks eindelijk die verrekte ongi eens op gang... Ik word hier zo moedeloos van. Maar ben misschien wel te ongeduldig..