Veel bloedverlies

Discussion in 'Zwangerschap' started by levi82, Mar 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. levi82

levi82 Lid

Aug 18, 2008
    42
    0
    0
    twee weken geleden verloor ik op m'n werk ineens heel veel bloed met stolsels, was toen 6 weken zwanger. Ik had totaal geen krampen maar dacht door de hoeveelheid bloed dat het over was. 2 dagen laten kreeg ik een echo en bleek er toch een intacte zwangerschap te zijn met kloppend hartje.

Met 7 weken weer een echo gehad. De vruchtzak was volgens de gynaecoloog wat klein maar het vruchtje groeid goed en het hartje klopt ook.

Nu heb ik zaterdagavond (na het vrijen) weer heeeel veel rood bloed verloren. Wordt nu pas wat minder. Maar ik heb weer geen buikpijn / krampen.

Ik ga zo het ziekenhuis maar weer bellen of ik langs kan komen.

Wie heeft dit ook meegemaakt? en is de zwangerschap toch goed gegaan verder?

En wie heeft ook gehad dat de opmerking gemaakt werdt dat de vruchtzak wat aan de kleine kant is? Is dit later bijgetrokken?

2. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

Oct 17, 2008
    2,780
    0
    0
    ik heb een paar maanden geleden een topic geopend met de vraag wie er ook bloedingen hadden maar wel zwanger bleven.. kreeg toen best veel reacties van meiden die dit ook hadden en een gezonde zwangerschap.. bij mij was het wel mis endat wist ik ook wel ergens.. wilde gewoon graag hoop houden.. , maar goed de reacties zijn voor jouw wel prettig lijkt me..

weet alleen niet meer waar ie staat.. heb ff gezocht, maar kan m niet terugvinden..is te lang geleden..dus het kan wel hoor.. duim voor je dat het goed zit.. laat je t nog ff weten hier?

3. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Mijn collegaatje momenteel, is 13 weken en heeft hetzelfde. Heeft ook al meerdere echo's gehad en gelukkig gaat het nog steeds goed. Het lijkt mij overigens wel verschrikkelijk eng telkens.

sterkte meid en gewoon laten controleren hoor als dat gaat!

4. levi82

levi82 Lid

Aug 18, 2008
    42
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties.

Het is doodeng al dat bloed.

Gelukkig mag ik zo naar het ziekenhuis, heb om 11 uur een afspraak. Het is een overboeking dus moet misschien wat wachten, maar ben allang blij dat ze me zo serieus nemen.

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Succes meid, hopelijk is alles goed!

6. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,273
    0
    0
    Maastricht
    Na het vrijen kun je inderdaad bloed verliezen. Dat komt omdat alles goed doorbloed is en als er dan een adertje knapt dan gaat het bloeden.
    Ik begrijp dat je je ongerust maakt, succes in het ziekenhuis!

Share This Page