Hallo, Even jullie mening vragen... Nadat ik vorige cyclus een vmk heb gehad bij 5+5 wil mijn man toch graag een 3e kindje. Ik was onverwacht zwanger vorige maand maar dat ging dus mis. Mijn man gaf aan nog even te willen wachten tot juli/augustus voor we het weer gaan proberen. Gisteravond besloot ie toch niet te willen wachten (hoera) en hebben we geklust. Alleen.... Ik denk dat ik donderdagavond/vrijdagochtend (heel vroeg) mijn ei heb gehad... Voel het altijd namelijk. Nadat ik mijn ei heb gevoeld word ik altijd na 15 dagen ongesteld, cyclus is altijd 28 dagen. Kan het dan zo zijn dat we toch nog op tijd waren? Ik heb deze week helaas niet meer geklust waardoor het raak zou kunnen zijn... Bij vorige zwangerschappen alles in ronde 1 raak, dus wel supervruchtbaar...
ja ej hebt wel precies op het juiste moment gelust dus het zou kunnen natuurlijk! over 2 weken zal je het weten!
Volgens mij is dat nog wel mogelijk hoor. Ei leeft volgens mij 12tot 24 uur. Maar wat leuk dat je man zich bedacht heeft en er nu al voor wil gaan. Gefeliciteerd!
Het is mogelijk dat je op tijd bent . als ik deze site lees : hoe-lang-ben-ik-vruchtbaar-voor-en-na-de-eisprong En niet geschoten is altijd mis he!
@Ils80: misschien nog een beetje vroeg voor deze vraag, maar hoe voel jij je? Neem aan dat je pas over 1 1/2 wk kunt testen? Groetjes en succes met wachten.