Dag meiden. Ik heb een vraag geplaatst bij Temperatuurkaartjes. Zouden jullie even willen meekijken? http://www.zwangerschapspagina.nl/temperatuurkaartjes/404806-innestelingsdip-gehad.html Alvast bedankt!
Hoi, ik heb even gekeken. Lastig om te zien of je een ei hebt gehad. Mocht dat zo zijn dan he je het ergen tussen dag 12 en 13 hebben gehad. Maar je hebt nu een beetje een dipje, maar ik denk eerder dat dat komt omdat je menstruatie eraan komt. Zo lijkt het iig, maar ik ben ook maar een mens dus ik kan het ook wel fouthebben. Jij kent je lichaam als geen ander. Maar dat is wat ik zo snel opmaak uit je tempratuurkaartje.
bedankt voor je feedback! Waar het wellicht aan kan liggen is dat ik niet elke dag consequent om dezelfde tijd heb getemperatuurd. Ik ga me daar toch wat meer mee bezig houden en denk ook met de billing methode. Want heb sinds zondag/maandag geen slijmerige afscheiding meer gehad. Hoop dat het met een van die methodes zal gaan lukken.. want met de ovulatie testen was ook niet echt makkelijk..
graag gedaan hoor. het zou inderdaad kunnen zijn dat het daar aan ligt. Dat je daarom zo'n wisselende tempkaart hebt. Succes meid. hier ook bezig met zwanger worden.....dus spannend.