Waarom nu geen triphasic pattern?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Klaartje863, 10 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    In oktober heb ik een triphasic patternkaartje gehad (zie bijlage). Helaas betekende dat toen niets.

Nu heb ik, tot nu toe, weer een heel mooi kaartje. Maar FF geeft nu geen triphasic pattern aan, terwijl ik dat volgens mij wel heb? Dat kaartje in is mijn handtekening te vinden.

In dat kaartje van oktober had ik in principe (op 1 dag na), ook maar een stijging van 0,1 graden.

Ik vind het erg spannend in ieder geval :D:D

Bijgevoegde bestanden:

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hoe ik het nu zie heb je nu 2 trapjes en zou je er 3 moeten hebben daarvoor.
    Maar het ziet er mooi uit hoor.
    Bedenk wel dat het elke maand anders kan zijn.

Succes!

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ja i know dat elke maand anders is, kan zijn :)

Maar driefasig is toch; fase 1 voor je ei, fase 2 na je ei, fase 3 na je ei nog een 2e (kleinere) stijging. Dat was toen in oktober en nu volgens mij ook.

Achjaa we gaan t zien. Hoe mooi een temp ook kan zijn, jammer genoeg kun je er niet zoveel uit opmaken voor nod.

4. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    #4 Sandana, 12 apr 2013
    Laatst bewerkt: 12 apr 2013
    Het plaatje in je voorbeeld is idd een trifasische cyclus en je huidige kaartje ook. Ik weet niet je je getest had, maar kan ook een vmk zijn geweest natuurlijk.

En ja... het is een behoorlijke voorspeller, wellicht de beste, maar nog kan het vaak niet zo zijn zie je maar weer.

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    #5 Klaartje863, 14 apr 2013
    Laatst bewerkt: 14 apr 2013
    Nee heb toen niet getest. Maar ik geloof niet dat dat een vmk geweest zou zijn. Een mooi kaartje wil namelijk echt nog niet zeggen dat je zwanger bent (geweest).

Inmiddels heb ik nog een mooie temp, maar nog steeds geen triphasic vermelding. Maar misschien hoort dat alleen bij vip-members? Volgend mij had ik toen in oktober 5 dagen gratis vip.. Dus dat zou t ook kunnen zijn, want volgens mij is mn kaartje nu idd ook triphasic.

Edit: dat is toevallig. Kijk ik net op FF, heb ik weer 5 dagen vip.. Maar nu dus ook geen triphasic vermelding. Dus dan zal het toch niet zo zijn.
    Nja maakt ook niet uit, want het zegt toch niet zoveel.

Deel Deze Pagina