ik begrijp het eventjes niet...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door stamperke, 9 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stamperke

stamperke Actief lid

28 jun 2010
    391
    0
    16
    Maandag ben ik begonnen met een ovulatietestje deze was bijna positief en hebben we dan ook geklust.
    dinsdag opnieuw eentje en dees was dus de knaller [​IMG].
    woensdag opnieuw een ovulatietestje gedaan en dan zag je idd dat mijn ei al was gepasseerd, maar toch nog goed geklust [​IMG]
    nu had ik gisteren licht roze verlies bij het afvegen en af en toe een beetje rood.
    nu dees morgen is het echt helder rood en ook (heel) veel meer het blijft niet alleen bij het afvegen.
    ze zeggen als je uw eisprong hebt je geen ms kan krijgen maar kan ik echt zeker zijn dat dit mijn ms niet zijn[​IMG].
    maar wat is het dan wel?.
    ik begrijp het nu eventjes niet zo goed meer.

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ovulatiebloeding denk ik.

Kun je foto's plaatsen van je ovutestjes?

3. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    idd, ovulatiebloeding dacht ik ook aan.. maar kan dat ook echt helder bloed zijn dan?

4. stamperke

stamperke Actief lid

28 jun 2010
    391
    0
    16
    mijn testjes heb ik mijn mapje geplaatst.
    eerst dacht ik daar ook aan,maar nu is het echt wel helder rood echt wel raar.
    ik dacht altijd dat dit licht roze/bruin was,maar het is ook wel de eerste keer dat ik nu werk met ovulatietestjes en ik ken er nu ook nog zoveel niet van

5. stamperke

stamperke Actief lid

28 jun 2010
    391
    0
    16

dit zijn ze dan

6. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Stamperke als jij maandag een positieve test hebt gehad en nu ongi bent is dat toch wel raar. Je zegt zelf dat het meer bloed is dan een beetje roze. Op welke dag zit je nu?
    Het kan dus zijn dat je gewoon een rare test had of dat hij op een mogelijke zwangerschap gereageerd heeft die toch een miskraam is geworden.
    Als is mogelijk... Het belangrijkste voor het antwoord is de hoeveelste dag het van jou cyclus is en hoe lang je cyclussen normaal zijn

7. stamperke

stamperke Actief lid

28 jun 2010
    391
    0
    16
    niemand die dit ooit heeft gehad??

8. stamperke

stamperke Actief lid

28 jun 2010
    391
    0
    16
    zwanger was ik zeker niet want ik heb een paar testjes gedaan en die waren omo wit ;).

maandag hebben we geklust, dinsdag niets gedaan, woensdag dan licht roze verlies met een beetje helder rood, woensdag dan wel nog een keer geklust en nu zit ik met helder rood verlies:).
    maar het is te doen met een inlegkruisje.
    daarmee begrijp et precies niet

9. nono

nono Niet meer actief

Sommige mensen krijgen een eisprong bloeding.. Misschien ff googlen nar eisprongbloeding want het fijne ervan kan ik niet vertellen..

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Je onderwerpen heb ik samengevoegd, daar dubbele topics niet zijn toegestaan.

Groetjes,
    Babii

Deel Deze Pagina