Het kolven gaat goed dames! Het lukt jammer genoeg niet elk twee uur maar gisteren in totaal toch 100 cc! We blijven proberen en hopelijk komt snel weer goed opgang dat weer volledig Mama melk kan geven!
Ik heb ook gerelateerd bij mijn eerste. Duurde 4 weken maar toen kon ik hem weer volledig zelf voeden. Beste keus die ik kon maken. Mijn ervaring is vooral dat je het echt moet willen. Er 100 procent voor gaan..
Fijn om een succes verhaal te te horen!! Ga mijn volle 100% geven zodat straks volledig bv kan geven!!
Sorry Lunap ik heb helemaal niet meer gekeken! Heb je net een pb gestuurd. Stuur me je adres en ik doe ze maandag op de post. Heb je geen familie met plotselinge hartstilstanden? Dan moet je uitkijken. Ik zou meteen 4x daags 1 tabletnemen en dan afbouwen als de boost gewerkt heeft. Kost wel even tijd helaas.
Heb het in 1 doosje gekregen en kan het in een envelop versturen. kost mij 2 postzegels van 1 dus je hoeft niks te betalen. Dan kan ik het zelfs morgen al op de post doen als je me je adres even pb't!! En ik hoop ontzettend dat het jou helpt!